Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
spørgsmål til Panasonic DMC-FZ30
Fra : Søren Olesen

Dato : 22-01-06 11:00

kan man sætte FZ-30 eren op til en fjernbetjening via en laptop ????

jeg har en god bekendt som flyver i sin fritid ! og ville gerne prøve med
luftfoto !
han har overnævnte kamera og har nu ønske om at kan se et livebillede på en
laptop og samtidig kunne udløse fra laptopen ! kan det lade sig gøre med det
software som er med ???

søren

Fra : Jette

Dato : 22-01-06 22:59

"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
> kan man sætte FZ-30 eren op til en fjernbetjening via en laptop ????

______________________________

Ja, jeg ved desværre ikke noget som helst til dit spørgsmål, men jeg håber
at du alligevel vil svare mig ang. dette.

Du skriver at din bekendte har et FZ 30 - er det mon et Panasonic DMC FZ30
du mener? Hvis det skulle være det, så ville jeg blive meget glad for evt.
at kunne komme i kontakt med vedkommende, jeg påtænker nemlig at købe sådan
et kamera, så det ville være rigtig godt at høre fra nogen, som har sådan
et. Eller måske du kunne formidle nogen kommentarer fra ham.

På forhånd tak.
Venlig hilsen
Jette

Fra : J. Jørgensen

Dato : 25-01-06 17:40

> [...]
> han har overnævnte kamera og har nu ønske om at kan se et livebillede på
> en laptop og samtidig kunne udløse fra laptopen ! kan det lade sig gøre

Hej Søren
FZ-30 eren har slet ikke trådløs fjernbetjening - så svaret må være NEJ.

Hilsen
Jørgen