Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diasshow på CD??
Fra : bl

Dato : 19-01-06 21:52

Er her nogen der har erfaring med diasshow fra CD på DVD gengiver. Jeg vil
godt vide noget om program, format og billedstørrelse. Jeg har brug for
jeres erfaring.
På forhånd tak for svarene.

Børge

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 20-01-06 00:50

On Thu, 19 Jan 2006 21:51:35 +0100, "bl" <bl-dk@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>godt vide noget om program, format og billedstørrelse. Jeg har brug for

Jeg bruget TVCD, når svigermor skal have en stak familiebilleder, hun
kan vise på fjernsynet. Enkelt og let - kan også importere Power Point
slideshows. Brugerfladen er lidt Windows 3.1 agtig, men hvad... Mvh.
Henrik.

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 20-01-06 06:25

"Hans Henrik Pedersen" <dkw@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger xatshow eller memoriesOnTv eller ProshowGold
kanon programmer til at lave det du søger enten på cd eller dvd
mvh pdr

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-01-06 11:23

Pdr(2770) wrote:

> kanon programmer til at lave det du søger enten på cd eller dvd

Når du nu bruger alle 3, hvordan er de i forhold til hinanden?

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Christiansen

Dato : 21-01-06 11:58

"bl" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På forhånd tak for svarene.
>
> Børge
>Jeg har lige købt en dvdafspiller pioneer dv 585. Jeg brændte nogle
med windowsprogrammet. Min pioneer kan sagtens vise billederne uden andre
programmer til konvertering. !! Det troede jeg ikke. Så ingen TVCD
programmer til mig.

/Ole