Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pålidelige SD-kort til kamerabrug?
Fra : Lars

Dato : 11-01-06 14:58

Skal købe nogle 1 GB SD-kort til et kamera, men udvalget er stort og
prisudsvingene ligeså, så jeg vil lige høre her, hvilke mærker, der kan
anbefales - og eventuelt hvilke mærker, der absolut kan frarådes.

Er ude efter relativt hurtige kort (a la Sandisk Ultra, dvs. omkring 60x).

Lars

Fra : rosenauer.dk

Dato : 11-01-06 18:02

> Er ude efter relativt hurtige kort (a la Sandisk Ultra, dvs. omkring 60x).

Har gode erfaringer med Sandisk og Kingston, men ville helt sikkert købe
deres hurtigste modeller.

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 11-01-06 18:30

> Er ude efter relativt hurtige kort (a la Sandisk Ultra, dvs. omkring 60x).
>
> Lars

Kingston Elite er lynhurtige

Fra : condrup.net

Dato : 11-01-06 19:02

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefales - og eventuelt hvilke mærker, der absolut kan frarådes.
>

> Er ude efter relativt hurtige kort (a la Sandisk Ultra, dvs. omkring 60x).

Sandisk Extreme III eller Ultra II.

Fra : Jacob

Dato : 11-01-06 22:59

> [...]
> anbefales - og eventuelt hvilke mærker, der absolut kan frarådes.
>

> Er ude efter relativt hurtige kort (a la Sandisk Ultra, dvs. omkring 60x).

dane-elec har nogle Xs kort. de er rimligt hurtige og får du fejl på kortet
kommer der en gut med et nyt kort til dig. du kan læse mere på deres
hjemmeside.

jacob