Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobog omkring studielyssætning
Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 08-01-06 14:01

Jeg søger en bog omkring lyssætning til portrætfotografi - primært
studiefotografi. Jeg har søgt på Google, og der findes jo et hav af
netop denne slags bøger, men det er jo svært at vurdere kvaliteten.
Derfor ville det være dejligt at høre nogle af jeres erfaringer.

Esben

Fra : mypicture.dk

Dato : 09-01-06 10:22

Hej Esben

Den bog jeg kan anbefale er "Master Lighting Guide for Portrait
Photographers"   fra Amherst Media. Den er god og grundig og med masser
af eksempler.

mv
Søren
http://www.mypicture.dk

Fra : Carsten Gram

Dato : 09-01-06 13:11

mypicture.dk skrev:
> [...]
>
> Den bog jeg kan anbefale er "Master Lighting Guide for Portrait
> Photographers"   fra Amherst Media. Den er god og grundig og med masser

Dette kan jeg kun tilslutte mig!

Du kan låne den på biblioteket (fjernlån fra statsbiblioteket, evt via
bibliotek.dk).

--
Carsten Gram
dengodepris.dk - Din forhandler af udstyr fra foto-walser.de og div.

Fra : Per O.

Dato : 11-01-06 16:37

"Carsten Gram" <carsten@itkon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

jeg har rent faktisk Sørens eksemplar til låns, og kan absolut anbefale
bogen. men købden i stedet for at låne den... den er god som opslagsværk.

Per O.
www.billedsnedkeren.dk