Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Plakat, 70x100cm ?
Fra : condrup.net

Dato : 05-01-06 17:25

Hej Gruppe.

Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op til
70x100cm fra digital fil.. ?

Mvh Ole C
www.condrup.net

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-01-06 17:41

condrup.net skrev:
> Hej Gruppe.
>
> Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op til
> 70x100cm fra digital fil.. ?
>
> Mvh Ole C
> www.condrup.net

Vester Kopi kan

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-01-06 17:52

In article <iLbvf.70$%d.45@news.get2net.dk>,
"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> wrote:

> Hej Gruppe.
>
> Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op til
> 70x100cm fra digital fil.. ?
>
> Mvh Ole C
> www.condrup.net

Findes der et trykkeri i dagens Danmark som ikke kan?

Fra : condrup.net

Dato : 05-01-06 18:04

"Steen Larsen" <slykking.remove@this.gmail.com> skrev i en meddelelse

> Findes der et trykkeri i dagens Danmark som ikke kan?

Well, nu tænker jeg mere virksomheder som ex. Billedbutikken.dk - Det er de
færrest trykkerier der kun laver en kopi og gør de en undtagelse, så for jeg
også lov at betale..

Mvh Ole

Fra : Bo Bjerre

Dato : 05-01-06 18:13

condrup.net wrote:

> Well, nu tænker jeg mere virksomheder som ex. Billedbutikken.dk - Det er de
> færrest trykkerier der kun laver en kopi og gør de en undtagelse, så for jeg
> også lov at betale..

Jeg tror det ligger i den måde, du spurgte på: "..få trykt plakater..

Ordet "plakater" (flertal, måske mange..)
"trykt" (understøtter opfattelsen af mange)

Jeg tror du har behov for en enkelt af hver?
-prøv http://digiposter.de/info/de/index.html
de har lavet pæne ting til mig, mere end een gang

Bo //

Fra : Dennis Kruse

Dato : 05-01-06 18:13

condrup.net wrote:
> Hej Gruppe.
>
> Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op til
> 70x100cm fra digital fil.. ?

Digiposter.de tager 19 € stk, uden laminering + forsendelse ( 9 € ).
Den ene gang jeg har brugt dem gik der en uge fra bestilling til jeg
havde plakat og girokort til indbetaling på en dansk konto.

/Dennis

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 06-01-06 01:17

condrup.net wrote:
> Hej Gruppe.
>
> Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op
> til 70x100cm fra digital fil.. ?
>
> Mvh Ole C
> www.condrup.net

http://www.lasertryk.dk/

/ Thomas

Fra : condrup.net

Dato : 06-01-06 18:30

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.lasertryk.dk/
>
> / Thomas

Tak

Fra : Lars Månsson

Dato : 07-01-06 08:30

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op til
> 70x100cm fra digital fil.. ?
>
> Mvh Ole C
> www.condrup.net

www.ditgalleri.dk

Hilsen
-Lars-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-01-06 10:53

"condrup.net"
> Hej Gruppe.
>
> Nogen herinde som kender et sted hvor man kan få trykt plakater i op til
> 70x100cm fra digital fil.. ?
>
> Mvh Ole C
> www.condrup.net

Jeg fik lavet en del hos en lille printshop på Amagerbrogade,
i nærheden af Christmas Møllers Plads - hmm ja det ligner
plakater, man der er sku ikke meget spark i farverne - så nu
bruger jeg ægte farvefoto print 30" x ???" og de står flot, får
dem lavet herude i Indien. Hvis du er interesseret i at se kvaliteten
send mig en fil. -max-