Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
K. Billigt og varmt 20D plus det fede tilb~
Fra : Tommy Fer

Dato : 03-01-06 17:17

Hej NG

Min gode ven, også skrivende her i gruppen men nu mangler han jo også en
pc :S

Har desværre været udsat for et indbrud. Hos hans kæreste, hvor hendes
indbo ikke dækker hans ting, og hans indbo dækker kun til 32K når det
ikke var hjemme.

Disse ting blev stjålet i kbh nytårs nat.. imellem kl 18.00 31/12 til kl
03.00 01/01-06

Det drejer sig om:

Canon 20D
Batterigreb
Fjernudløser
17-40mm F:4 Canon L
70-200 F:2.8 IS Canon L
Canon EX580 blitz med bouncer
717 AA genopladelige batterier... eller deromkring
Lowe Pro taske....

Jae, og sikkert en masse jeg har glemt

SÅ alt i alt, er der nogen der får tilsvarende tilbudt til billige
penge.. jae, så er jeg da interesseret!

mvh Tommy Fer

Fra : Gert Medom

Dato : 03-01-06 17:40

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lowe Pro taske....
>
> Jae, og sikkert en masse jeg har glemt
>
> SÅ alt i alt, er der nogen der får tilsvarende tilbudt til billige

Hej Tommy.

Det var da beklageligt!

Kunne det evt. være en fordel at du skriver hvilke serienumre 20D og
ob´jektiverne har?

jeg mener at der findes en hjemmeside, hvor man kan melde ting stjålne og
hvor andre kan tjekke, før køb af brugte ting. Håber andre kan supplere.

Mvh Gert

Fra : emj

Dato : 03-01-06 18:06

"Gert Medom" <Gert.medom (slet dette)@stofanet.dk> skrev:

>jeg mener at der findes en hjemmeside, hvor man kan melde ting stjålne og
>hvor andre kan tjekke, før køb af brugte ting. Håber andre kan supplere.

http://www.crimecode.com
Hilsen emj