Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digi til brormand
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 01-01-06 16:43

Hej

Min bror skal vove sig ud i sit første digital kamera, og har brug for lidt
ekspertråd. Han har flg. tanker:
----------
Det skal ikke være større end at det kan ligge i lommen på mine bukser.

Det skal kunne optage filmsekvenser med lyd i en fair kvalitet og i en
længde på over 10 min.

Blitzen skal kunne oplyse i selv halvmørke lokaler.

Der skal være så meget zoom, at man skal kunne få en tissemyre til at
ligne en dinosaur. Nej bare sådan til husbehov måske 3 x optisk og 4
x digital.

Displayet skal være klart og gerne stort for hurtigt at kunne bedømme om
shottet et godt.

Opløsningen ? Det ved jeg ikke, måske 5 megapix.

Jeg håber på at finde et til et par tusinde eller deromkring.
----------

Han har selv snakket om Sony Cybershot og Canon Digital Ixus.

Anyone?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-01-06 17:05

Bo Kamp Dudek wrote:
> Min bror skal vove sig ud i sit første digital kamera, og har brug
> for lidt ekspertråd.

Til det formål har vi fået gruppen:

Fra : Bo Bjerre

Dato : 01-01-06 18:03

Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
> ekspertråd. Han har flg. tanker:
> ----------
> Det skal ikke være større end at det kan ligge i lommen på mine bukser.

Hvorfor skal hans kamera være i DINE bukser ??

Bo //

Fra : Erik W.

Dato : 02-01-06 01:24

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal hans kamera være i DINE bukser ??

Hehe jeg tænkte nøjagtigt det samme

Mvh Erik

Fra : Jacob

Dato : 01-01-06 18:26

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han har selv snakket om Sony Cybershot og Canon Digital Ixus.

prøv at kigge på olympus u-600. det har nogle gode lavlys egenskaber. hvor
stort et lokale skal blitzen kunne lyse op ? en gymnastiksal eller et
thekøkken ?

Jacob