/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
En lille finurlig oplevelse.....
Fra : HpeA


Dato : 30-12-05 00:28

I den evige jagt efter et godt billede, stræben efter at tage mere end et
godt foto. Har jeg til dd. ikke oplevet at manden bag den leverede vare
har
udbedt sig om at kigge de billeder jeg, endlig langt om længe har sendt
til
fremkaldelse. De første 20 fotos jeg ønskede at se alle andre steder end
bare på min skærm, havnede i hænderne på en mand der spurgte om man måtte
se
! ?.
Ja da, det er intet af ting der ikke er for andres øjne, kun en smølf´s
interresse i at kunne fotografere lidt mer´ end til familiens album, eller
det står en til eller lyster.
Når man er vant til at lange nogle ruller film over disken, og så smider
man
et par sedler. Får sin vare med hjem, og det er så det !.
Der !, er jeg sq imponeret...... Så er man da lige (ud over indkomst )
interresseret.
Jeg er kun fritids-foto-interreseret og fedter rundt som tiden og lysten
nu
er til. Men det løftede nu lige mit højre øjnbryn, på den gode måde og det
sætter så lige lidt lid´ til at alt ikke kun er " over the counter, done
deal and good bye " !.
Og ja det var ok papir jeg fik tilbage, ingen navne nævnt !. Så derfor
ingen reklame, men det var sq spjøst med et par ord med på vejen

MvH.

Hp





 
 
Thomas Jørgensen (30-12-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Jørgensen


Dato : 30-12-05 00:51

HpeA wrote:
> I den evige jagt efter et godt billede, stræben efter at tage mere end et
> godt foto. Har jeg til dd. ikke oplevet at manden bag den leverede vare
> har
> udbedt sig om at kigge de billeder jeg, endlig langt om længe har sendt
> til
> fremkaldelse.

Lidt spøjst, ja. Hvis personalet i forretningen ikke selv stoler på
deres kvalitet, kunne man måske blive lidt betænksom istedet for
imponeret? :)

Mvh Thomas Jørgensen.



HpeA (30-12-2005)
Kommentar
Fra : HpeA


Dato : 30-12-05 01:53


"Thomas Jørgensen" skrev i en meddelelse

> Lidt spøjst, ja. Hvis personalet i forretningen ikke selv stoler på
> deres kvalitet, kunne man måske blive lidt betænksom istedet for
> imponeret? :)
>
> Mvh Thomas Jørgensen.
>
>
Skal jeg nu gennemprøve 470+ butikker eller ?. For at stille dig tilfreds,
og sørge for at du kan putte dig under dynen inat, med viden om du var
hurtigere....
Hvornår har du sidst oplevet at blive behandlet som mer´ end bare en´
kunde
?
Tror du så at -"Discount"- er = god vare ?

Sov på den......


Hp < Sjovt som andre kan grad-bøje ord skrevet til deres egen......>




Thomas Jørgensen (30-12-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Jørgensen


Dato : 30-12-05 02:27

HpeA wrote:
> "Thomas Jørgensen" skrev i en meddelelse
>
>
>>Lidt spøjst, ja. Hvis personalet i forretningen ikke selv stoler på
>>deres kvalitet, kunne man måske blive lidt betænksom istedet for
>>imponeret? :)
>>
>>Mvh Thomas Jørgensen.
>>
>
> Skal jeg nu gennemprøve 470+ butikker eller ?. For at stille dig tilfreds,
> og sørge for at du kan putte dig under dynen inat, med viden om du var
> hurtigere....
> Hvornår har du sidst oplevet at blive behandlet som mer´ end bare en´
> kunde
> ?
> Tror du så at -"Discount"- er = god vare ?
>
> Sov på den......
>
> Hp < Sjovt som andre kan grad-bøje ord skrevet til deres egen......>

Jeg forstår ikke helt hvorfor du føler dig trådt over tæerne. Men det
tyder dit svar dog på - og det er da beklageligt. Jeg er skam glad på
dine vegne for, at Merlin har leveret nogle gode billeder.
Du skriver noget om "discount". Jeg antydede ikke noget omkring prisen,
og jeg ved da heller ikke hvor meget dyrere Merlin er.

--
Thomas Jørgensen

   ab© (02-01-2006)
Kommentar
Fra :    ab©


Dato : 02-01-06 18:07


"Thomas Jørgensen" <toms@-nospam-tje.dk> skrev i en meddelelse
news:43b47647$0$78286>

> ...... Hvis personalet i forretningen ikke selv stoler på
> deres kvalitet, kunne man måske blive lidt betænksom istedet for
> imponeret? :)
>

Jeg har det med at blive "betænkelig mistænksom", hvis jeg bliver behandlet
bare lidt for godt - sådan er vi jo forskellige, men jeg får ret hurtig en
fornemmelse af over-smart sælger, hvis den bare for lidt for meget - og
afsluttes der med "... fortsat god dag" - ja, så får de min historie om, at
jeg faktisk lige kommer fra en meget sørgelig begravelse

ab (-c:)



Jacob (02-01-2006)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 02-01-06 23:18


" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
news:43b95dbf$0$143$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Thomas Jørgensen" <toms@-nospam-tje.dk> skrev i en meddelelse
> news:43b47647$0$78286>
>
>> ...... Hvis personalet i forretningen ikke selv stoler på
>> deres kvalitet, kunne man måske blive lidt betænksom istedet for
>> imponeret? :)
>>
>
> Jeg har det med at blive "betænkelig mistænksom", hvis jeg bliver
> behandlet bare lidt for godt - sådan er vi jo forskellige, men jeg får ret
> hurtig en fornemmelse af over-smart sælger, hvis den bare for lidt for
> meget - og afsluttes der med "... fortsat god dag" - ja, så får de min
> historie om, at jeg faktisk lige kommer fra en meget sørgelig begravelse
>
>
> ab (-c:)
>
>
Du er ond



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste