Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fejl på Powershot A70
Fra : Henrik K

Dato : 29-12-05 12:48

Hej NG
Jeg har et udemærket Canon A 70 som altid har taget gode billeder. Nu vil
det bare ikke mere .. bagstykket viser bare nogen flimrene streger og hvis
jeg tar billedet ser det ligesådan ud? 2 Gange er det lykkedes at få fejlen
væk ved at tænde og slukke flere gange, men nu vil det vist slet ikke mere.
Er der nogen der kender til fejlen og hvordan og hvorledes ?
På forhånd tak og godt nytår
mvh. Henrik

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-12-05 13:13

"Henrik K" <henrik7*fjern*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlen væk ved at tænde og slukke flere gange, men nu vil det vist slet
> ikke mere. Er der nogen der kender til fejlen og hvordan og hvorledes ?

Hej

Jeg har ingen erfaring med den konkrete fejl, men en sjælden gang i mellem
virker det at tage batterierne ud i et døgn, således at kameraet skal
"genstarte" på ny!

Held og lykke med forsøget!

--
Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/

Fra : Michael Holm

Dato : 29-12-05 14:19

Henrik K wrote:
> [...]
> væk ved at tænde og slukke flere gange, men nu vil det vist slet ikke mere.
> Er der nogen der kender til fejlen og hvordan og hvorledes ?

Giv det et ordentligt gok, så virker det igen - slå det f.eks. ned i bordet.

--Michael

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 18:00

> [...]
> fejlen væk ved at tænde og slukke flere gange, men nu vil det vist slet
> ikke mere. Er der nogen der kender til fejlen og hvordan og hvorledes ?

Jeg mener, at en række kamerafabrikanter har annonceret fejl pga fejl i en
billedchip fra Sony - fejl er lumsk fordi den udvikler sig over lang tid.

Prøv at check med Canon.

Hilsen
Niels Bent

Fra : Ole Helms

Dato : 30-12-05 01:33

On Thu, 29 Dec 2005 12:47:50 +0100, "Henrik K"
<henrik7*fjern*@mail.dk> skrev:

> [...]
>væk ved at tænde og slukke flere gange, men nu vil det vist slet ikke mere.
>Er der nogen der kender til fejlen og hvordan og hvorledes ?

Der lyder nedslående. Du kan læse om andres erfaringer på
http://forums.canonphotogroup.com/index.php?s=

--
Venligst
Ole Helms

Fra : 1350 Jes

Dato : 02-01-06 14:18

Jeg kender absolut til denne grimme fejl.

Se min beskrivelse af problemet her:

Med billede:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=94565

Udførligt beskrevet: