Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til minolta Z6
Fra : Futte

Dato : 27-12-05 15:35

Hejsa!

Har været så heldig af få et Minolta DIAMGE Z6 i julegave af min kære kone,
men desværre har hun købt det via nettet i Tyskland..... Med dertil hørende
TYSK manual, som jeg ikke fatter ern brik af...... Har fundet en engelsk på
nettet, men en dansk ville sikkert gøre underværker......

Så har nogen en til at ligge og flyde.... høre jeg MEGET gerne fra
vedkommende.....

PS. Min lokale fotopusher, vil gerne sælge mig en, men han vil meget gerne
ha 580,- hvilket jeg syntes er meget!!!

--
Venligst
Jens Støvring

Fra : Anders Sørensen

Dato : 28-12-05 01:03

Du kan bestille en her for ca. 200,-:
http://www.konicaminoltaphotoworld.com/digitalaccshop/Manuals/en/

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Futte

Dato : 28-12-05 16:23

Tusind tak for tippet!

Manual er nu bestilt, så må vi se hvor lang leverings tid der er.

Venligst
J Støvring