Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål til et spørgsmål ..
Fra : Peter Vistesen

Dato : 22-12-05 00:31

Hvor finder man ud af hvilke emner man "må" diskutere i de forskellige
nyhedsgrupper ?

Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på at andre her i gruppen har
erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der tror de
skal lege frits betjens herinde.

--

Venlig hilsen
Peter V

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-12-05 00:40

Peter Vistesen skrev den 22-12-2005 00:31:
> [...]
> erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der tror de

dk.velkommen er NRE-frit i hvert fald ind til videre.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Martin

Dato : 22-12-05 00:45

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message
dk.velkommen er NRE-frit i hvert fald ind til videre.

Put NRE og andre kværulanter i "block sender" filteret, så bliver gruppen
pludselig så behagelig at læse, - det gør en stor forskel for de få
ulidelige er blandt de mest aktive.

Mvh Martin

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-12-05 00:44

Peter Vistesen skrev:
> Hvor finder man ud af hvilke emner man "må" diskutere i de forskellige
> nyhedsgrupper ?

Du går ind på usenet.dk og læser fundatsen for pågældende nyhedsgruppe.

> Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på at andre her i gruppen har
> erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der tror de
> skal lege frits betjens herinde.

Så er det nok ikke en god ide at starte med at kalde de, der gerne ser
reglerne fulgt,
ved negativt ladede øgenavne.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Martin

Dato : 22-12-05 00:48

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> Så er det nok ikke en god ide at starte med at kalde de, der gerne ser
> reglerne fulgt, ved negativt ladede øgenavne.

Her er allerede en der kvalificerer sig til filteret, hihi...
Mvh Martin

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-12-05 01:21

Klaphatten Martin wrote:

> Her er allerede en der kvalificerer sig til filteret, hihi...

Ja og du har kvalificeret dig til en titel som klaphat, endda en stor
lalleglad en...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Per

Dato : 22-12-05 07:48

> Ja og du har kvalificeret dig til en titel som klaphat, endda en stor
> lalleglad en...))

Klaphatten er da en del af den danske kultur-historie, så det må jo være en
kompliment. ;)~~

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-12-05 09:16

Martin skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Her er allerede en der kvalificerer sig til filteret, hihi...
> Mvh Martin

Jeg gav svaret. Du laver støj.

Fra : Max

Dato : 22-12-05 08:41

Hej Peter

> Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på at andre her i gruppen har
> erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der
> tror de skal lege frits betjens herinde.

Underligt at du gerne vil spørge, men er bange for folk der gerne
vil hjælpe dig, det hænger ikke sammen.

Mvh Max

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-12-05 09:59

Peter Vistesen skrev:

>Hvor finder man ud af hvilke emner man "må" diskutere i de forskellige
>nyhedsgrupper ?

Når du spørger her, går jeg ud fra du mener foto-grupperne. Se:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto.billedsnak

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto.indkoeb

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.foto

>Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på at andre her i gruppen har
>erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der tror de
>skal lege frits betjens herinde.

Det sidste afsnit tyder på at du i virkeligheden ikke er interesseret
i at få et svar, men derimod vil lave ballade. Det ser desværre ud til
at lykkes.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 22-12-05 10:33

"Peter Vistesen" <p_vistesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man ud af hvilke emner man "må" diskutere i de forskellige
> nyhedsgrupper ?

Hej

Læs fundatserne.

[...]

Stil så dit spørgsmål i den gruppe du mener der er den rigtige.

Og forresten, velkommen i gruppen!

--
Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-12-05 10:32

Peter Vistesen wrote:

> Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på at andre her i gruppen har
> erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der
> tror de skal lege frits betjens herinde.

Jamen, med den attitude, skal du da nok få hjælp.
Det har altid været smart først at råbe øgenavne efter folk for så bagefter
at tigge om hjælp. For det lyder jo ikke just, som om du har tænkt dig at
bidrage med noget konstruktivt.

vh

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Jakob

Dato : 22-12-05 14:01

In article <43a9e5d1$0$15788$14726298@news.sunsite.dk>,
p_vistesen@hotmail.com says...

> Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på at andre her i gruppen har
> erfaring med, men er "bange" for at blive flamet af de personer, der tror de
> skal lege frits betjens herinde.

Læs fundsatsen og hvis du er i tvivl så spørg alligevel :0). Der skal
nok være nogen det vil hjælpe.

Vil du have råd om noget du vil købe så er det indkoeb gruppen, vil du
have kommentarer til et billede så er det billedsyn gruppen. Den kan du
også bruge til at få råd om billedbehandling hvis du tager udgangspunkt
i et konkret billede og har noget du gerne vil opnå.

Resten der omhandler alt om fotografering og udstyr stiller du bare her.

Velkommen.

--
Venlig hilsen

Jakob