Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Trykning af plakater fra digital foto
Fra : Magnus

Dato : 20-12-05 14:40

Jeg har mange fodbold billeder fra superligaen og de bedste af dem vil jeg
have lavet plakater af i en størrelse på ca. 68 x 98 cm.

Er der nogen der kender et trykkeri som kan lave sådanne plakater maks. 50
stk.?

/Magnus

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 20-12-05 15:16

Jeg ville prøve vesterkopi

/Marten

Fra : Lars Månsson

Dato : 20-12-05 15:38

> [...]
> have lavet plakater af i en størrelse på ca. 68 x 98 cm.
>
> Er der nogen der kender et trykkeri som kan lave sådanne plakater maks. 50

prøv www.ditgalleri.dk

Hilsen
-Lars-

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-12-05 16:12

Lars Månsson wrote:

> prøv www.ditgalleri.dk

Findes ikke, og domænet er ikke registreret hos DK-hostmoster.

Bo //

Fra : Holst

Dato : 20-12-05 16:16

Bo Bjerre wrote:

> Findes ikke, og domænet er ikke registreret hos DK-hostmoster.

Siden åbner ellers pænt i min browser.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-12-05 16:22

"Holst" <newsdec05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Siden åbner ellers pænt i min browser.

Også her.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på email.

Fra : Holst

Dato : 20-12-05 16:44

Jørgen Nielsen wrote:

> Også her.

Og det er da også fint registreret hos DK-Hostmaster.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 21-12-05 18:30

Holst wrote:

> Siden åbner ellers pænt i min browser.

Virker idag. Gjorde ikke i går. Finder IPadresse 217.157.4.138

Bo //

Fra : Ole Pedersen

Dato : 23-12-05 14:28

Hej Bo,

> Virker idag. Gjorde ikke i går. Finder IPadresse 217.157.4.138

Du har helt ret. Du har desværre lige ramt en opdatering i dk-whois med fejl
første gang. Vi beklager..

--
Ole Pedersen
www.ditgalleri.dk - en verden af plakater og malerier.

Fra : Scuzzz

Dato : 21-12-05 13:01

"Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse

> prøv www.ditgalleri.dk

Det er en kende dyrt. Hvis Magnus skal have lavet 50 plakater koster de kr.
14.400,-

Hvis de 50 plakater skal være ens er det meget billigere at få dem lavet hos
et offsettrykkeri. Hos www.lasertryk.dk kan de puljetrykke plakater i 70X100
cm det koster kr. 5.100,- + moms for 1000 stk. som er det mindste oplag man
kan få. Men til den pris kontra www.ditgalleri.dk er der stadig godt 8000
kroner i overskud og 950 ekstra plakater - dem kam Magnus brænde, hvis han
kommer til at fryse i vinter.

Hvis man kan klare sig med et lidt mindre format (50X75) er føtex en af de
billigste jeg har set - jeg mener det er ca. 80 kroner pr. stk.

Eller kan du prøve at ringe til nogle lokale trykerier - men det er jo kun
aktuelt hvis du skal have 50 stk. af hver. Men antallet er stort set
ligegyldigt når vi taler offset - det er opstarten der koster pengene og om
man skal have 100 eller 500 stk. har ikke den helt vilde indvirkning på
stykprisen.

Fra : den ægte fotomand

Dato : 21-12-05 16:23

> prøv www.ditgalleri.dk
>
> Hilsen
> -Lars-

vilde priser må man sige. feks 50x70 203 kr, i Bingo foto kan du få lavet
et billede i samme størrelse ud fra et rigtigt negativ for 70 kr, altså ca 3
gange så billigt.

Mvh Per

Fra : Lars Månsson

Dato : 21-12-05 19:39

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et billede i samme størrelse ud fra et rigtigt negativ for 70 kr, altså ca

Hvad koster det når det er en rigtig fil i 70*100

hilsen
-Lars-

Fra : Carsten Gram

Dato : 21-12-05 16:59

Magnus skrev:
> [...]
> have lavet plakater af i en størrelse på ca. 68 x 98 cm.
>
> Er der nogen der kender et trykkeri som kan lave sådanne plakater maks. 50

Jeg vil anbefale lasertryk.dk det er det billigste trykkeri, jeg har
kunnet finde (især i små oplæg).

Er det 50 ens plakater, eller 50 forskellige plakater??

Det kan nok ikke svare sig at få trykt 50 stk, af den samme, da 100 stk
vil koste ca det samme
100 stk 70 x 100 koster ca 3800 i 4 farve på 130 g/m2 glittet papir ved
offset-puljetryk

Hvis du skal have 50 forskellige plakater bliver du nød til at få dem
laver som plot/storformatprint. 50 stk i storformatplot i 70 x 100 vil
koste ca 5500. De tilbyder forskellig papirkvaliteter til samme pris.

--
Carsten Gram
dengodepris.dk - Din forhandler af udstyr fra foto-walser.de til den

Fra : Tom K.

Dato : 25-12-05 14:44

> [...]
> have lavet plakater af i en størrelse på ca. 68 x 98 cm.
>
> Er der nogen der kender et trykkeri som kan lave sådanne plakater maks. 50

Føtex: 75x100cm til 80kr

--
Tom

Fra : Claus

Dato : 28-12-05 04:48

"Tom K." <nospam@xxxxxx.xx> skrev i en meddelelse

> Føtex: 75x100cm til 80kr
>
> --
> Tom

Hvor finder man den pris?
Når jeg går via www.fotex.dk, kan jeg kun finde postere på 30*45 og 50*75
(men uden angivelse af priserne) - altså ud over almindelige
billedstørrelser.

--
Claus
http://www.pengeskabet.dk

Fra : Tom K.

Dato : 30-12-05 07:28

> Hvor finder man den pris?
> Når jeg går via www.fotex.dk, kan jeg kun finde postere på 30*45 og
> 50*75 --
> Claus

Ups..Sorry. De har kun 50x75cm. Klik på Priser & Formater.
De er lidt billigerer på www.bilka.dk

--
Tom