Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Holst

Dato : 17-12-05 13:59

BS wrote:

> Lidt billeder fra Kina hvor jeg sidder pt Jeg har smidt dem i god stor
> størrelse så i kan nørde detaljer :D

Du burde have smidt dem i news:dk.fritid.foto.billedsnak frem for her.

Og tak for den store størrelse. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke gider
hente dem, når de er så store. Første billede var jo indledningsvis
meget skuffende, og så gider man jo ikke mere.

Fra : BS

Dato : 17-12-05 15:03

> Du burde have smidt dem i news:dk.fritid.foto.billedsnak frem for her.

De er hermed flyttet - sorry

Fra : Hans Kruse

Dato : 18-12-05 23:07

"BS" <saftkongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De er hermed flyttet - sorry

Ser ikke noget indlæg i billedsnak....Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-12-05 23:33

Hans Kruse wrote:

> Ser ikke noget indlæg i billedsnak....Hans

Jeg spekulerer på, om BS har misforstået svaret fra Holst, så han har
postet et indlæg, hvor han har vedhæftet billederne, et sådant indlæg
bliver jo filtreret fra hos Internetudbyderne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-12-05 00:23

> Jeg spekulerer på, om BS har misforstået svaret fra Holst, så han har
> postet et indlæg, hvor han har vedhæftet billederne, et sådant indlæg
> bliver jo filtreret fra hos Internetudbyderne...

Ja, det kunne man godt tro, hvorfor skulle han ellers fjerne billederne. Det
kunne da ellers være interessant at se Kinabillederne.
Mvh,
Hans

Fra : BS

Dato : 19-12-05 03:39

> Ser ikke noget indlæg i billedsnak....Hans

Jeg har ikke lige fået lavet indlægget endnu men vil se på det snarest !

Fra : Per

Dato : 18-12-05 11:08

"BS" <saftkongen@hotmail.com> wrote in message
> Lidt billeder fra Kina hvor jeg sidder pt Jeg har smidt dem i god stor
> størrelse så i kan nørde detaljer :D

Links virker ikke.

Fra : BS

Dato : 18-12-05 11:27

> Links virker ikke.

Nej jeg har flyttet det hele, sammen med gruppe

Sorry jeg vidste ikke dette ikke var til billed fremvisning.