Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brassei
Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-05 16:14

Vil lige gøre popmærksom på, at der nu er udstilling af Brassei´s billeder
på Louisiana.
Han er helt enkelt en af tidernes største fotografer.
Et besøg værd.

MVH
Egon

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-12-05 18:12

Egon Stich skrev:
> [...]
> på Louisiana.
> Han er helt enkelt en af tidernes største fotografer.

Takker for en væsentlig oplysning.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : condrup.net

Dato : 17-12-05 11:34

> [...]
Ja, en lurvet nøgenfotograf som bevæger sig i den franske undergrund og
elsker at tage billeder af mennesker og Paris.. Blev fotograf for at kunne
overleve til dagen og vejen, ingen tvivl om han brændte for sit værk og var
teknisk dygtig, især når man tager i betragtning at de fleste billeder var
iscenesat..

Så kan man jo reflektere lidt over det...

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-12-05 14:00

condrup.net skrev:

> [...]
> iscenesat..
>
> Så kan man jo reflektere lidt over det...

Skulle lige åbne og læse i OE også (der har jeg intet i killfilteret)
for at se om der var tale om et sarkastisk svar på noget der var
frafiltreret i min sædvanlige Mozilla.
Men ak-nej. Det ser ud til at bornertheden lever fint.

Har du nogen mening om hans billeder, forresten, nu vi er på en
fotogruppe og ikke på en gruppe for skinhellig forargelse?

Fra : condrup.net

Dato : 17-12-05 14:04

> [...]
>
> Har du nogen mening om hans billeder, forresten, nu vi er på en fotogruppe
> og ikke på en gruppe for skinhellig forargelse?

LOL - Har intet med foragelse at gøre, men udelukkende hvad der blev sagt i
gårsdagens nyheder.. Iøvrigt så finder jeg hans billeder interessante, dog
ikke noget der får mig op af stolen..

Og Go' Jul til dig suresen..

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-12-05 14:18

condrup.net skrev:
> [...]
> gårsdagens nyheder.. Iøvrigt så finder jeg hans billeder interessante, dog

Åh, det er slet ikke noget du selv mener - du citerer blot en anden som
om det var din egen mening?

Besynderlig kommunikationsform...

suresen? Tja, hvis uenighed med dig i denne sag er ensbetydende hermed,
så er det fint med mig at du bevæger dig ned på skældsordsniveau.

Fra : condrup.net

Dato : 17-12-05 15:04

> [...]
>
> suresen? Tja, hvis uenighed med dig i denne sag er ensbetydende hermed, så
> er det fint med mig at du bevæger dig ned på skældsordsniveau.

rofl, du er sq ikke for børn...

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-12-05 16:48

condrup.net skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> rofl, du er sq ikke for børn...

Netop!

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-05 17:49

> condrup.net skrev:

Kan I to fynboer nu være søde ved hinanden!

Mvh. Claus Petersen

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-12-05 18:19

Fra : Egon Stich

Dato : 17-12-05 16:44

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> gårsdagens nyheder.. Iøvrigt så finder jeg hans billeder interessante, dog

Ak ja--
Så en stump i TV, hvor man, af alle mennesker, havde klaus rifbjerg til at
kommentere udstillingen.
For pokker, magen til hoven og plat karl skal man lede længe efter..!!
Han har i hvert fald ikke sans for billeder.

MVH
Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 17-12-05 16:41

> [...]
> iscenesat..
>
> Så kan man jo reflektere lidt over det...

Det kan man da
Men hvorom alting er: Han blev en satans god fotograf.
Hans lys/skygge virkninger er rigtig gode.
Og billederne, de fortæller faktisk historier.

Jeg har et par bøger med hans fotos.
Men jeg skal helt sikkert op at se udstillingen.

MVH
Egon