Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en_skod@com
Fra : Børge Larsen

Dato : 11-12-05 14:05

Hej!

Så dit indlæg omkring master slavestyring. Du skulle vel ikke have et godt
diagram på en sådan. Som jeg må modtage en kopi af. Har søgt en del på
Google uden resultat.
På forhånd tak.

Børge Larsen

Fra : Pepe

Dato : 11-12-05 17:43

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i meddelandet
> [...]
>
> Så dit indlæg omkring master slavestyring. Du skulle vel ikke have et godt
> diagram på en sådan. Som jeg må modtage en kopi af. Har søgt en del på

Hej,

OM du hittar schemat på elkopplingen vill även jag ha en kopia!
Jag hittade en liten fin sändare och mottagare som jag tänkt använda.
Sändare och mottagare kosta 99.- /st på www.kjell.com sök på Artikelnummer
88-901 och 88-900.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=49774&perpage=15&pagenumber=3
Sista inlägget i den diskussionen. Du kan kontakta mig på den sidan, klicka
på namnet!

Tack på förhand.

Pepe

Fra :    ab©

Dato : 14-12-05 10:35

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så dit indlæg omkring master slavestyring. Du skulle vel ikke have et godt
> diagram på en sådan....

De lysfølsomme udløsere, der styres af blitzen på kameraet, er efter min
mening en noget nemmere løsning. Bl.a. Hama skulle have "dimsen" til ca. kr.
250,-.

ab (-c:)