Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
print på lærred
Fra : Peter Holm

Dato : 11-12-05 11:31

heysa
hvor for man lavet print på lærred af egne fotos i god kvallitet?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk
61 77 55 62

Fra : Alex W

Dato : 11-12-05 11:45

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> heysa
> hvor for man lavet print på lærred af egne fotos i god kvallitet?

Prøv at kig på pixum www.pixum.de

/Alex W

Fra : Peter Holm

Dato : 11-12-05 12:24

"Alex W" <alex@(slet)skriverstuen.dk> wrote in message

> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at kig på pixum www.pixum.de
>
> /Alex W

jeg glemte nok at skrive storformat. Altså 100x100 cm minimum.

Mvh
Peter

Fra : Max

Dato : 11-12-05 12:36

Hej Peter

> jeg glemte nok at skrive storformat. Altså 100x100 cm minimum.

Hvis man lægger dem på lærred i f.eks. Photoshop, vil man så
bemærke snydet efter udskrift ?

Mvh Max

Fra : Peter Holm

Dato : 11-12-05 13:14

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Peter

> Hvis man lægger dem på lærred i f.eks. Photoshop, vil man så
> bemærke snydet efter udskrift ?
>
> Mvh Max

hvad betyder 'lægger dem på lærred i f.eks. Photoshop' ?
Mvh
Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-12-05 16:35

In article <439c1896$0$8068$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Peter Holm wrote:

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> hvad betyder 'lægger dem på lærred i f.eks. Photoshop' ?

Der er en filtereffekt der får det til at ligne lærred.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 11-12-05 21:56

> jeg glemte nok at skrive storformat. Altså 100x100 cm minimum.

www.Gabs.dk men du skal måske nok igennem en fotograf på www.colourart.dk
først og få dem til at sende det ind.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra : KNL DtP

Dato : 11-12-05 18:46

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> hvor for man lavet print på lærred af egne fotos i god kvallitet?

www.ditgalleri.dk tilbyder at få trykt på bomuldslærred.

Jeg kender ikke kvaliteten, men det ser spændende ud.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk