Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kalenderskabelon
Fra : Lantino

Dato : 08-12-05 12:12

Hej NG,

Jeg ved ikke om jeg er kommet det rigtigte sted hen ...
Er der nogen som kender til en skabelon evt. i Word hvor man kan lave en
årskalender med ens egne billeder ???

Håber på nogle konstruktive forslag !!!

På forhånd tak ..

/Karsten

Fra : Max

Dato : 08-12-05 13:10

Hej Karsten

> Er der nogen som kender til en skabelon evt. i Word hvor man kan lave en
> årskalender med ens egne billeder ???

Hvis du her Microsoft Publisher, ja så kan den.

Mvh Max

Fra : Jens

Dato : 08-12-05 14:53

PhotoShop kan i en række varianter.

Jens

Fra : Nygaard

Dato : 08-12-05 15:14

"Lantino" <pistolfingeren@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved ikke om jeg er kommet det rigtigte sted hen ...
> Er der nogen som kender til en skabelon evt. i Word hvor man kan lave en

Lidt afhængig af hvilken word du har, så ligger der en kalender skabelon
inde under skabeloner.
Jeg har en 2003, og der ligger den under "skabeloner" > "andre dokumenter".
Jeg mener at kunne huske at der også er en i 2000, men det er jeg ikke helt
sikker på...

/Nygaard

Fra : Brizz

Dato : 09-12-05 16:33

Lantino skrev:
> [...]
>
> Jeg ved ikke om jeg er kommet det rigtigte sted hen ...
> Er der nogen som kender til en skabelon evt. i Word hvor man kan lave en

Ja der ligger en under word som godt kan bruges. Men hvis du har Picture
It ligger der et rigtig godt kalender program hvor du netop kan sætte
egne billeder under osv.

--
Mvh Brian
--