Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Video / camera program ?
Fra : hlr

Dato : 03-12-05 10:23

Jeg vil gerne vide hvilke program man skal bruge, til video og camera,
som er let at forstå, (på dansk). Det jeg har nu, kan jeg ikke bruge.
Jeg har et DV JVC GR-DX25E, udemærket camera, og så har jeg et camera
Ricoh Caplio RR230,
På min PC har Windovs XP, så jeg håber at der er nogle der kan
hjælpe.

MVH
hlr.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 03-12-05 11:31

On 3 Dec 2005 01:23:13 -0800, "hlr" <hlr@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>Ricoh Caplio RR230,
>På min PC har Windovs XP, så jeg håber at der er nogle der kan

Til fotoredigering og lagring/sortering synes jeg et program som
Photoshop Elements er meget nemt at gå til, men hvis din computer er
af ældre dato (Pentium 3 og det der er værre), så får du problemer når
du kommer op på 2.000-3.000 billeder.

Mht. videoredigering kan du bruge det gratis Windows Movie Maker -
meget simpelt og udmærket program, som også kan lave lidt sjov.
Du kan sikkert få andre forslag i den rette gruppe:
dk.edb.videoredigering.

Fra : hlr

Dato : 03-12-05 12:30

tak for svaret, men min CP er en (R) 4 CPU 3.40GHz 1,00GB ram, så der
burde være plads nok. Jeg vil prøve denne Movie Maker, tak.