Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Media Player i ALDI??
Fra : Børge Larsen

Dato : 01-12-05 10:10

Er der nogen der kender dette fabrikat:
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/P_OFF03.HTM

På forhånd for svarene

M.v.h.
Børge

Fra : Scuzzz

Dato : 01-12-05 11:34

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:438ebdf9$0$123$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Er der nogen der kender dette fabrikat:
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/P_OFF03.HTM
>
> På forhånd for svarene

øv.... kun SD slot. Mon man kan smække en kortlæser i usb porten?

Fra : Brian Lund

Dato : 01-12-05 19:46

> øv.... kun SD slot. Mon man kan smække en kortlæser i usb porten?

Sikkert ikke ;)

Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-12-05 22:42

In article <74881$438f44e1$55da9c2b$24064@news.galnet.dk>, Brian Lund wrote:

> Sikkert ikke ;)

Jo da, hvis kortlæseren opfører sig som computer/master og selv push'er
billederne ud på disken. Jeg kender dog ikke lige en kortlæser der lever
op til de krav - Mener dog man kan få en "tømmeting" man kan sætte
mellem 2 USB slaveenheder. Den skulle kunne gør det.

Fra : Jacob Ask

Dato : 01-12-05 22:57

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> op til de krav - Mener dog man kan få en "tømmeting" man kan sætte
> mellem 2 USB slaveenheder. Den skulle kunne gør det.

Man kan bruge noget i denne stil:

http://www.thinkgeek.com/computing/drives/7319/

Men ville det saa ikke vaere lettere bare et bruge usb direkte fra
kameraet istedet for at skulle have en kortlaeser?

Mvh
Jacob Ask

Fra : Bo Bjerre

Dato : 02-12-05 14:23

Jacob Ask wrote:

> Men ville det saa ikke vaere lettere bare et bruge usb direkte fra
> kameraet istedet for at skulle have en kortlaeser?

Så vil kameraet være ude af drift, sålænge du henter data fra det. Mange
bruger to kort: så kan man fotografere videre på det andet, mens det
først blivet kopieret. Jeg synes umiddelbart ikke om ordet "tømt", for
der forsvinder jo intet fra kortet, før man formatterer det og
overskriver det igen.

Bo //

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-12-05 13:22

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev

> [...]
> blivet kopieret. Jeg synes umiddelbart ikke om ordet "tømt", for der
> forsvinder jo intet fra kortet, før man formatterer det og overskriver det

Jeg købte den lille USB kopieringsboks, Aldi havde, og den er faktisk meget
smart. Det betyder, at jeg kan bruge billige USB penne eller endda en lille
harddisk istedet for de lidt dyrere kort.

Jeg kan absolut anbefale den, hvis man kommer forbi en Aldi, der har flere
tilbage. Den er ret genial....

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-12-05 13:05

"Jacob Ask" <jacobask@gmail.com> skrev i

Men ville det saa ikke vaere lettere bare et bruge usb direkte fra
kameraet istedet for at skulle have en kortlaeser?

Det er jo ikke alle kameraer, som opfører sig 100% som en USB lagerenhed.
Mit gør f.eks. ikke. Det betyder, at den lille batteridrevne boks, jeg
bruger til at kopierer fra kort til USB nøgle eller harddisk eller andet USB
lager ikke kan genkende mit kamera, så jeg er nødsaget til at bruge en
standard kortlæser.

Claus