Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem har lavet modelfotos i går...?
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 10:25

Hvem har lavet modelfotos i går aftes...?

Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 28-11-05 11:19

det er en med en hjemmeside .... og et kamera ....

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 11:23

> det er en med en hjemmeside .... og et kamera ....

det var så 30% af dk befolkning du beskrev der

Mvh
Morten

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 11:33

Iflg. radioavisen er det ham her http://www.bfoto.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Smith

Dato : 28-11-05 16:00

hvornår har du hørt det i radion?

Claus Smith

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 16:23

Claus Smith wrote:

> hvornår har du hørt det i radion?

Middagsudgaven på P4.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : michael bs

Dato : 28-11-05 23:31

> Iflg. radioavisen er det ham her http://www.bfoto.dk/

Modellerne på den side ser efter min mening bange og utrygge ud. Kig på
modellernes øjne. Det er ikke godt fotograf arbejde.
mvh Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-11-05 23:56

In article <438b8522$0$1759$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, michael bs wrote:

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Modellerne på den side ser efter min mening bange og utrygge ud. Kig på
> modellernes øjne. Det er ikke godt fotograf arbejde.

Jeg tænkte det samme. Der er ingen af dem der er trygge ved situationen,
og de ligner lidt ofre selvom de har tøj på.

Det med at lade munden løbe, og tale til modellen, og holde hende
fokuseret og interesseret er ikke min bedste evne :) Vi prøvede en
enkelt gang på en fotosafari. Det var noget helt andet at se en prof
arbejde.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-11-05 00:04

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
meddelelse news:slrndon2o6.m7.povlhp@ip108.home.terminal.dk

> Det var noget helt andet at se en prof
> arbejde.

Fik du lov til at se det? Alle andre blev sgu' da smidt ud af lokalet.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-11-05 00:35

In article <438b8d02$0$15792$14726298@news.sunsite.dk>, Jens Bruun wrote:
> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
> meddelelse news:slrndon2o6.m7.povlhp@ip108.home.terminal.dk

> Fik du lov til at se det? Alle andre blev sgu' da smidt ud af lokalet.

Vi var vist 2 eller 3 der gemte os nede bag fotografen :)

Fra : Jacob

Dato : 29-11-05 19:33

> [...]
> fokuseret og interesseret er ikke min bedste evne :) Vi prøvede en
> enkelt gang på en fotosafari. Det var noget helt andet at se en prof

Ja det er svært at få dem til at være tilpas fokuserede. ikke overfokuserede
og anspænte eller helt lalleglade. Det kræver mere end man umidelbart tror.
Men det kunne være meget godt at se hvordan andre arbejder. og være fluen på
vægen.

Jacob

Fra : js

Dato : 28-11-05 12:26

Juel skrev:

> det var så 30% af dk befolkning du beskrev der
>
> Mvh
> Morten

så må hun jo være slidt op

Jørgen O

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-11-05 17:00

In article <gW5y7UA9FHA.1140@gud.bends.dk>, Henrik Rasmussen wrote:
> det er en med en hjemmeside .... og et kamera ....

Da han er en falsk fotograf, så har han vel netop ikke noget kamera.

PS: Ekstra Bladet skriver som de har forstand til.

Fra : Claus Smith

Dato : 28-11-05 17:15

Nu er det jo så ikke kun EB, som har taget sagen op, da DR Nyhederne er
fulgt trop og har haft det med i flere af sine udsendelser i dagens løb.

Din påstand vedr. kamera holder desværre ikke, da jeg har set flere
eksempler på at modeller har mødt fotografer, som ikke var helt hvad de gav
sig ud for og kun havde et lille microkamera i hånden. Intet ord om folks
udstyr, men der er dog grænser for hvad man kan præstere med de små
point-to-shoot kameraer.

Claus Smith

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-11-05 17:24

On Mon, 28 Nov 2005 17:14:37 +0100, "Claus Smith"
<claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>sig ud for og kun havde et lille microkamera i hånden. Intet ord om folks
>udstyr, men der er dog grænser for hvad man kan præstere med de små

Noget udstyr var han da i besiddelse af.

Fra : Jacob

Dato : 28-11-05 21:09

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gav sig ud for og kun havde et lille microkamera i hånden. Intet ord om
> folks udstyr, men der er dog grænser for hvad man kan præstere med de små

en canon i G serien tager da ok billeder. min gamle minolta Z2 tog da også
fine billeder. men dslr er bare lettere at betjene.

Jacob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 17:21

Povl H. Pedersen wrote:

> Da han er en falsk fotograf, så har han vel netop ikke noget kamera.
>
> PS: Ekstra Bladet skriver som de har forstand til.

Hmm... DR, BT og Ritzau har også historien

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=404512/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Smith

Dato : 28-11-05 13:40

Ja...endnu en gang er det lykkedes for et fjols at ødelægge tingene godt og
grundigt for andre.

Sørgelig trends, som åbenbart breder sig.

Claus Smith

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 13:50

> Ja...endnu en gang er det lykkedes for et fjols at ødelægge tingene godt
> og grundigt for andre.
>
> Sørgelig trends, som åbenbart breder sig.

Lad os nu lige afvente og se hvor meget hold der i det hele taget er i
historien. At være under anklage er ikke det samme som at være dømt, selv om
det nogle gange ser sådan ud i medierne.
Så vidt jeg husker var det også Ekstra Bladet der var ude med riven sidste
gang, hvor det viste sig at være den berømte fis i en hornlygte.

/Alex

Fra : Claus Smith

Dato : 28-11-05 13:50

Men stadig så er sådan en overskrift i en avis jo absolut ikke til nogen
andres fordel......et senere dementi bliver jo aldrig lagt på samme forside.

Claus Smith

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 14:01

Claus Smith wrote:

> Men stadig så er sådan en overskrift i en avis jo absolut ikke til nogen
> andres fordel......et senere dementi bliver jo aldrig lagt på samme forside.

Hmm... radioavisen har også gentaget historien endda flere gange, og de
er ikke lige så sensationsliderlige som EB, så der er nok noget om snakken.

Men folk børe lære, at man altid skal sørge for, at der er flere til
stede ved modelfotograferinger, på den måde er man sikret vidner på, at
der ikke har foregået noget snavs...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Smith

Dato : 28-11-05 15:01

> Men folk børe lære, at man altid skal sørge for, at der er flere til stede
> ved modelfotograferinger, på den måde er man sikret vidner på, at der ikke
> har foregået noget snavs...

Netop den ting, som jeg igennem tiden har rådet folk til når de henvendte
sig med hvordan de skulle forholde sig i forbindelse med fotografering hos
fotografer, som de ikke kender i forvejen.

Claus Smith

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 15:52

On Mon, 28 Nov 2005 15:01:12 +0100, "Claus Smith"

>Netop den ting, som jeg igennem tiden har rådet folk til når de henvendte
>sig med hvordan de skulle forholde sig i forbindelse med fotografering hos
>fotografer, som de ikke kender i forvejen.

Det er et godt råd, men som fotograf kan man også være lidt proaktiv.

Når jeg tager modelbilleder i mit studie har jeg en aftale med min
hustru om, at hun kommer og "forstyrrer" med kaffe eller juice nogle
gange i løbet af optagelserne.
Det skaber tryghed, både hos mig, og hos modellen.

/Alex

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-11-05 18:32

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Hmm... radioavisen har også gentaget historien endda flere gange, og de
> er ikke lige så sensationsliderlige som EB,

Ud fra aktiviteten i tråden kan man overveje om sensationsliderlighed er
et fænomen forbeholdt EB........

>så der er nok noget om snakken.

Og der går ikke røg uden.........
Og finnerne har let til.........
Og Italienerne........
Og

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : michael bs

Dato : 28-11-05 19:51

> Og der går ikke røg uden.........
> Og finnerne har let til.........
> Og Italienerne........
> Og

hov hov hov... hvad er der nu galt med italienerne??

Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-11-05 20:15

michael bs wrote:

> hov hov hov... hvad er der nu galt med italienerne??

De er så forbandet italienske - ja de insisterer faktisk!

vh
Jan
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 15:49

On Mon, 28 Nov 2005 13:50:28 +0100, "Claus Smith"
<claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Men stadig så er sådan en overskrift i en avis jo absolut ikke til nogen
>andres fordel......et senere dementi bliver jo aldrig lagt på samme forside.

Nej, det har du ret i.
Hver gang sådan en overskrift dukker op, så er vi alle pludselig
"kriminaliserede", og skal agere med største varsomhed.

/Alex

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-05 18:00

> Hver gang sådan en overskrift dukker op, så er vi alle pludselig
> "kriminaliserede", og skal agere med største varsomhed.

Jeg føler mig bestemt ikke kriminaliseret, men jeg har selvfølgelig heller
ikke for vane at fotografere purunge piger uden særligt meget tøj på.

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 18:07

On Mon, 28 Nov 2005 17:59:37 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Jeg føler mig bestemt ikke kriminaliseret, men jeg har selvfølgelig heller
>ikke for vane at fotografere purunge piger uden særligt meget tøj på.

Ung/gammel, meget eller lidt tøj, det gør ingen forskel. Det er bare
ikke ret meget "In" at sige man er modelfotograf, når der er sådan en
artikel fremme i medierne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-05 18:27

> Ung/gammel, meget eller lidt tøj, det gør ingen forskel.

Selvfølgelig gør det en forskel. Ingen roder sig ud i noget snavs ved at
modelfotografere gamle mænd med tøj på. Sjovt nok finder mange
"modelfotograferer" det ikke fagligt interessant at fotografere gamle mænd
med tøj på. Gad vide hvorfor?

> Det er bare
> ikke ret meget "In" at sige man er modelfotograf, når der er sådan en
> artikel fremme i medierne.

Tja. Den arme "fotograf" har vel blot taget skridtet fuldt ud og gjort det,
andre modelfotografer kun tør drømme om...

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 18:58

On Mon, 28 Nov 2005 18:27:14 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Selvfølgelig gør det en forskel. Ingen roder sig ud i noget snavs ved at
>modelfotografere gamle mænd med tøj på.

Og? Ingen modelfotografer roder sig ud i noget snavs, som gruppe
betragtet. Men gruppen har velsagtens den samme andel af fjolser som
resten af befolkningen.

>Sjovt nok finder mange
>"modelfotograferer" det ikke fagligt interessant at fotografere gamle mænd
>med tøj på. Gad vide hvorfor?

Det er nok heller ikke så mange gamle mænd med tøj på der har en drøm
om at blive model, tror du?
Min den sidste model var en kvinde på 35 somre, som var fuldt påklædt.
Det er da langt mere spændende at portrætere et ansigt med lidt
patina, i stedet for alle de ens radmagre teenagetøser der går 13 på
dusinet af.

>Tja. Den arme "fotograf" har vel blot taget skridtet fuldt ud og gjort det,
>andre modelfotografer kun tør drømme om...

Gør de? Hvor ved du det fra? Egen erfaring?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 19:08

Jens Bruun wrote:

> Tja. Den arme "fotograf" har vel blot taget skridtet fuldt ud og gjort det,
> andre modelfotografer kun tør drømme om...

Tja... det handler vel om, at modelfotos af purunge piger uden tøj på,
skal have et erotisk og sexet look, så når ældre og gamle mænd laver den
slags optagelser, så er de nogle gamle grise.

Dengang jeg var helt ung, der har jeg også lavet modelfotos mine kærester
og deres veninder, men det er li'som noget andet, når fotograf og model
er jævnalderne, og der sker jo ikke et overgreb, hvis der kommer lidt for
meget gang i amorinerne.

Vi har iøvrigt en skribent her i gruppen, der hedder Thomas...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 28-11-05 19:29

> Vi har iøvrigt en skribent her i gruppen, der hedder Thomas...

Ja, og på landsplan er der nok 50.000 med det navn, så tror du ikke du
skulle lade domstolene dømme i den sag.

--
Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/

Fra : michael bs

Dato : 28-11-05 19:56

> [...]
> og deres veninder, men det er li'som noget andet, når fotograf og model er
> jævnalderne, og der sker jo ikke et overgreb, hvis der kommer lidt for

Vi vil helst ikke vide mere..

> Vi har iøvrigt en skribent her i gruppen, der hedder Thomas...

Overflødig og ulækker kommentar.

Skal folk her der hedder Thomas nu kriminaliseres??

Godt at manden, der forløb sig, ikke hed Michael.

mvh Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-11-05 20:19

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Vi har iøvrigt en skribent her i gruppen, der hedder Thomas...

Yeps - og han ta'r nogle af de flotteste modelfotos, jeg nogensinde har set.
Og det uanset om det er en gås, en ryle eller en fiskehejre, der står model.
Og han støver dem vis nok oftest op nede i marsken, den gris!

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 28-11-05 15:22

> [...]
> Så vidt jeg husker var det også Ekstra Bladet der var ude med riven sidste
> gang, hvor det viste sig at være den berømte fis i en hornlygte.

Ja, du har fuldstændig ret, mange gange er det også pigerne der lige glemmer
at begrænse deres iver efter at blive berømte.
Jeg har selv for mange år siden fotograferet piger, og efter en lang aften i
lampernes skær, så var ikke alle sammen uvillige til lidt af det frække, men
grænsen overskrides jo der hvor man "tager selv" i mod at få "serveret".
Omtalte fotograf har da også skrevet under på sin egen dom, når han åbenbart
har så god kontakt med modellen at hun vidste hvem han var, det er som
udgangspunkt et dårligt udgangspunkt når han vil lave en forbrydelse.
Jeg tror (uden at vide det) at hun er en af de tøser der bare har fortrudt
sin handling. Hvis det var tvang, så skal "fotografen" selvfølgelig have sin
straf!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jacob

Dato : 28-11-05 21:07

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.analogfoto.dk
> www.megapixels.dk (tom)
> Har du ældre analoge kameraer du vil af med, så send en mail.

Om det var serveret er mig ligegyldigt. det er umoralskt og bør ikke foregå.

Jacob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 21:27

Jacob wrote:

> Om det var serveret er mig ligegyldigt. det er umoralskt og bør ikke foregå.

Hvis fotografen og modellerne er jævnalderne, så er det da et helt
legitimt og ok scoretrick, at lave modelfotos...

Der hvor filmen knækker, er når fotografen er meget ældre end pigerne,
det er dirty old mann...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : news:sunsite.dk

Dato : 28-11-05 21:36

skal vi nu ikke se om der er noget om snakke ..!!! sidst jeg hørt om en
voldtægt blev 4 16 årig dreng hente og anholdt
senere vist det sig at det var en løgn histori ... ingen nøgen billedere
af Q under 18 ´!!!!!!

KsK

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 22:31

news:sunsite.dk wrote:

> KsK

Hva' ka' du ikke holde dig til en fast afsender adresse, så vi ikke hele
tiden skal opdatere vores kill-filter...?

PS: Læs reglerne på www.sunsite.dk - der står bla. flg. tekst, d.v.s. at
du kun må bruge dit rigtige navn.

Real Name:
It is required to use the accurate personal name (also called "real
name") in each posting, particularly in the From: or Sender: field. It is
not sufficient to include your name in the signature solely.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : news:sunsite.dk

Dato : 28-11-05 23:09

> [...]
> in each posting, particularly in the From: or Sender: field. It is not
> sufficient to include your name in the signature solely.

hvem er VI ????? dit stor fjols

KsK

Fra : news:sunsite.dk

Dato : 28-11-05 23:11

ja der stå også man ikke må spamme denne grp Henvisning til de hjemme side
med sælg for øjet og hvis det er rigtigt det Jens Brun siger at du er på
overførels indkomste så er du jo bare en simple social berdragere

KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-05 23:20

" news:sunsite.dk" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> side med sælg for øjet og hvis det er rigtigt det Jens Brun siger at
> du er på overførels indkomste så er du jo bare en simple social

Hov-hov, du. Sæt dig lige ind i lovgivningen, inden du uretmæssigt beskylder
nogen for socialt bedrageri. Ingen lov forbyder, at man forsøger at sælge
noget, selvom man er på overførselsindkomst.

Fra : KsK

Dato : 28-11-05 23:33

> [...]
> beskylder nogen for socialt bedrageri. Ingen lov forbyder, at man forsøger
> at sælge noget, selvom man er på overførselsindkomst.

næ vel bare moms reg.
KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-05 23:44

"KsK" <ksk@allg.dk> skrev i en meddelelse

> næ vel bare moms reg.

Nej, Rundetårn.

Fra : KsK

Dato : 29-11-05 00:06

> [...]
> beskylder nogen for socialt bedrageri. Ingen lov forbyder, at man forsøger
> at sælge noget, selvom man er på overførselsindkomst.

jo skipper hvis man ha haft det som erhverde så er det ganske rigtigt
udlovligt ... så sæt dig selv ind i lov givning ,, ret faktisk hvis han selv
tage billedere af sig egen famille så er det også uloveligt nå man ha det
som erhvere

ksk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-11-05 21:49

In article <438B6819.7090908@niels-ebbesen.net>, Niels Riis Ebbesen wrote:

> Hvis fotografen og modellerne er jævnalderne, så er det da et helt
> legitimt og ok scoretrick, at lave modelfotos...

Jeg er ikke sikker på jeg er enig. En 18-årig man og en 15-årig pige
er næsten jævnaldrende, og her er et problem. Eller skal han være over
30 inden der er noget galt ? eller pigebarnet over 18-20 år ?

Hvis der er en form for tvang i det, eller afpresning hvis man har
fået for meget med, så er det ikke OK.

Det er ikke alle pigerne der vil score fotografen.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-05 23:15

Povl H. Pedersen wrote:

> Jeg er ikke sikker på jeg er enig. En 18-årig man og en 15-årig pige
> er næsten jævnaldrende, og her er et problem. Eller skal han være over
> 30 inden der er noget galt ? eller pigebarnet over 18-20 år ?

Hmm... jeg vil sige +/- 1 til 2 år er jævnalderne.

Og jeg har godt nok scoret mange "modeller" dengang jeg var helt ung, det
var faktisk vigtigere at bolle dem, end at fotografere dem, og det
skammer jeg mig ikke over.

Vi havde det smadder sjovt, og i mange tilfælde var det såmænd lige så
vigtigt for pigerne, at de overfor veninderne kunne prale med, at de også
havde været i seng med fotografen.

Det var også en anden tid i 70'erne, sex var 100% frit, mange piger gik
topløse på stranden og til koncerter i fælledparken, og det var før man
havde hørt om AIDS og børneporno, så samfundet var ikke så bonert og
tilknappet.

Jeg lavede også billeder for den lokale avis, og de havde en konkurrence
om at blive den sødeste sommerpige, og i den forbindelse fotograferede
jeg masser at lokale skønhedder i bikini og topløs, og der blev slet ikke
taget stilling til alderen, de var helt ned til 13-14 år.

Flere af disse piger bor stadig i byen, og er i dag voksne damer der
nærmer sig de halvtres, og når jeg ind immellem snakker med dem, så får
jeg det indtryk, at de har nogle gode minder fra dengang.

To af dem har købt kopier af billederne fra dengang, den ene skulle bruge
dem til at overbevise datteren, som ikke ville tro på, at hun havde været
i avisen som topløs model.

Den selvsamme lokalavis eksisterer stadig, og i dag ville det være helt
utænkligt, at den trykte billeder af topløse piger.

Men selv om jeg i dag sikkert kunne lave nogle fotos af nøgenmodeller,
der er 100 gange bedre end dengang, så ville jeg ikke gøre det...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : news:sunsite.dk

Dato : 28-11-05 23:19

> [...]
> masser at lokale skønhedder i bikini og topløs, og der blev slet ikke
> taget stilling til alderen, de var helt ned til 13-14 år.

ha ja dengang var du også et dumt svin
KsK

Fra : Jacob

Dato : 29-11-05 19:26

> [...]
> fået for meget med, så er det ikke OK.
>
> Det er ikke alle pigerne der vil score fotografen.
Nej og godt for det.

Jeg syntes stadig at det er forkert at en model og fotograf dyrker sex efter
en foto sesion hvis de ikke havde noget før foto opgaven. Det er et
spørgsmål om
professionalisme. Og hvad man bør kunne forvente af en fotograf.

Om de så bagefter render i byen og ender sammen. så er det en helt anden
sag. så er det ikke foto opgaven der ligger som grund for at de er sammen.

Jacob

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 29-11-05 21:18

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spørgsmål om
> professionalisme. Og hvad man bør kunne forvente af en fotograf.

Hej

Hvad nu hvis fyren i stedet var pigens frisør?

Hvor mennesker mødes, kan sød musik opstå!

Fra : Jacob

Dato : 29-11-05 22:15

> [...]
>>

> Hej
>
> Hvad nu hvis fyren i stedet var pigens frisør?
>
> Hvor mennesker mødes, kan sød musik opstå!

Ja rigtigt. men der vil de nok ikke bare rende ud i baglokalet vel ? det er
lidt anderledes med to mennesker i et lokale. det offentlige rum mangler
samt de begrænsninger som det giver.

Jacob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-11-05 22:26

Jacob wrote:

> Ja rigtigt. men der vil de nok ikke bare rende ud i baglokalet vel ? det er
> lidt anderledes med to mennesker i et lokale. det offentlige rum mangler
> samt de begrænsninger som det giver.

Du behøver da ikke imødegå "fætter langbens" argument, for 90% af alle
mandlige damefrisører er bøsser, så de er næppe særligt interesseret i
deres kunder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : michael bs

Dato : 29-11-05 22:55

> Du behøver da ikke imødegå "fætter langbens" argument, for 90% af alle
> mandlige damefrisører er bøsser, så de er næppe særligt interesseret i
> deres kunder...

så fik vi lige dem på plads også. Længe leve fordomme.
Taler du af egen erfaring eller hvor har du din statistiske viden fra?

mvh Michael

Fra : KsK

Dato : 30-11-05 20:14

> så fik vi lige dem på plads også. Længe leve fordomme.
> Taler du af egen erfaring eller hvor har du din statistiske viden fra?
>
> mvh Michael
nej det er bare nået af det sædvanlig fordrukke sluddere nre fyr af

KsK