PixelView vs Asus, pls hjælp
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 12-06-01 12:34

PixelView
Specifikationer

256-bit 2D&3D, 2X/4X, 64MB, TV-Out, 350 HMz,RAMDAC, 2048x1536@75Hz.
bandwidth6,4GB/s. 800-Mtexels Fill Rate, .Win98/ME/2000/NT4

Asus
Specifikationer

nVIDIA GeForce-2 GTS grafikchip, 32MB DDR-RAM. Retail version. TV-Out.

Hvad er det bedste valg, grunden til jeg ikke bare tager er asus er at der
er nogle problemer med asus kortet og abit kt7a-raid motherboarded.

Takker på forhånd

--
Regards
Jeppe Jensen

Fra : DC_BATMAN

Dato : 12-06-01 12:51

Aner det ikke!

hmm... det hjalp vist ikke meget.

Prøv dig frem, nogle gf2 kort virker(også asus), mens andre ikke virker med
abit.

Fra : ZiCoN

Dato : 12-06-01 15:06

Jeg har et Pixelview gf2 pro 64 ddr.. jeg er MEGET glad for mit... kører
stabilt med oc.. det eneste man skal være opmærksom på er at det skal ha sin
egen IRQ...

ZiCoN

Fra : Per Frederiksen

Dato : 12-06-01 19:07

hvordan styrer man det på plads, så det får eget IRQ

mvh

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 13-06-01 12:43

Kan det køre det på et KT7A-raid motherboard ?

--
Regards
Jeppe Jensen

Fra : DC_BATMAN

Dato : 13-06-01 21:44

Følgende er taget direkte fra abit:

Some users have reported that their KT7 system fail to boot up with an Asus
V7700 AGP card or that there is no video signal. If you experience this
issue, raise the I/O voltage slightly to 3.4v. On the other hand, ATI Xpert
98 AGP cards may dispaly a corrupt screen with an I/O voltage higher than
3.4V. Xpert 98 users should make sure your I/O voltage remains at the
default.

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-06-01 13:29

Jamen dette er et pixelview ikke asus.

--
Regards
Jeppe Jensen

Fra : ZiCoN

Dato : 14-06-01 17:27

Hej igen

Det eneste jeg gjorde var såmænd, at gå ind i min bios og slå plug'n'play os
installed fra.. altså til no... hvis det ikke er nok, er det bare at prøve
at flytte lidt rundt med pci kortene.. hvad der angår det der bundkort,
jamen så skulle der ikke være noget.... jeg har ikke hørt noget med det
kort.. asus.. ja, de fleste ved at de kører sommetider lidt for meget på
deres egen måde.. selvom jeg selv er asus (bundkort) fanatiker.. så vil jeg
nok begynde at anbefale andre mærker i grafik kort, evt dette pixelview, de
har forresten også et gf3 ude, og bundkort, der har jeg lige fået mig en ny
favorit... MicroStar... www.msi.com.tw

ZiCoN

ICQ: 39220376