DUI TLS-350 Select
Fra : __vaDer

Dato : 25-01-06 00:32

Hej alle,
Nogen som har/kender en som har en DUI TLS-350 tørdragt I størrelse XL,
man eventuelt må se/røre og prøve?

Helst I Stor KBH/KBH :)

All the best

Ilhan Vardar

"Helium is our friend" - George Irvine

Fra : Henrik

Dato : 25-01-06 07:08

__vaDer skrev:

> Hej alle,
> Nogen som har/kender en som har en DUI TLS-350 tørdragt I størrelse XL,
> [...]

Prøv hos Dykkersport på fisketorvet

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-06 11:17

"__vaDer" <vaderFJERNES@city.dk> wrote in message
> Hej alle,
> Nogen som har/kender en som har en DUI TLS-350 tørdragt I størrelse XL,
> man eventuelt må se/røre og prøve?
>
> Helst I Stor KBH/KBH :)

Du kunne jo besøge Dykkermessen i Bellacenteret i denne weekend.
Måske er der en af udstillerne der har en med.

Se http://www.ferie06.dk/Dykkersektion

Mvh. Ken Bordig

Fra : __vaDer

Dato : 25-01-06 12:01

Godt forslag, men jeg flyver til Beijing på fredag :)

Mvh

Ilhan