Andet multimedie
bentjuul 3670
Fonten Helvetica
Fra : Idé-Sign

Dato : 12-06-01 12:20

Subj. i alle den afskygninger har jeg af en eller anden grund ikke. Kunne
nogen måske sende dem til mig?

Så ville jeg blive meget glad

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-06-01 12:55

"Idé-Sign" <soren@ide-sign.dk> skrev:
> Subj. i alle den afskygninger har jeg af en eller anden grund ikke.

Måske fordi den skal købes?

> Kunne nogen måske sende dem til mig?

Er det ikke bedst at en virksomhed undlader at bruge piratkopier?

--
Kurt Lund

Fra : Idé-Sign

Dato : 12-06-01 13:43

Er Helvetica da en font der skal betales for?

Jeg mente den var freeware....

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-06-01 13:48

Idé-Sign skrev:

>Er Helvetica da en font der skal betales for?

Ja, http://www.adobe.com/type/browser/browser_H.html

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.