Lappe neopren
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 22-01-06 14:31

Jeg er kommet til at ridse sokkerne til min vinterbadedragt. Skal jeg bare
klemme lappemassen ned i revnen og klemme sammen, eller?

Evt. link til fremgangsmåde.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : HKN

Dato : 22-01-06 16:45

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> wrote in message
> Jeg er kommet til at ridse sokkerne til min vinterbadedragt. Skal jeg bare
> klemme lappemassen ned i revnen og klemme sammen, eller?
>
> Evt. link til fremgangsmåde.

Skylle, skylle, skylle.........i ferskvand naturligvis........tørre, tørre,
tørre............neoprenlim på begge flader.......tørre, tørre (til det er
"fingertørt").....presse fladerne sammen.......på m. en klemme el.lign i 24
timer....viola - du er klar til en tur i baljen igen

Mvh
Henrik