Undervandshus til Canon powershot S70
Fra : Peter R. Hansen

Dato : 22-01-06 11:10

Er der nogen der har erfaring med dette undervandshus, det er garanteret tæt
til 40 m er det en garanti jeg kan regne med. Kan der monteres ekstra lys på
huset ?

Med venlig hilsen

Peterpåvejtilredsea

Fra : René

Dato : 22-01-06 14:00

hej

prøv at kigge på http://www.unterwasserkamera.at/shop/catalog/ der
rigtigt meget lækkert grej som jeg ikke har kunne finde andre steder,
har købt alt mit tilbehøre der og de kan kun anbefaldes også selv om
de ikke tager visa.

mvh

René

Fra : f_chinmart@yahoo.dk

Dato : 22-01-06 14:52

prøv at kontakte dk diver i Roskilde de har huse som kan gå helt ned
til+80 m det må da være nok for de fleste.

Felix

Fra : MBD

Dato : 22-01-06 17:23

Hej.

Vi har et Canon Powershot A70 (jeg ved det ikke er det samme).

Men det skulle også være vandtæt til 40 meter. Det har været med på godt 45
meter, og det fejler ingenting. Det er et OK hus, som er nemt at betjene -
også med tykke handsker på.

Mvh
Morten B. Dalmose
Dykkerklubben Dråben

Fra : KC

Dato : 22-01-06 19:46

Mon ikke "de fleste" kan nøjes med 40?

--
KC

www.kcdk.com
PADI OWSI, CMAS***, GUE Fundamentals

Fra : TT

Dato : 22-01-06 18:30

"Peter R. Hansen" <Peter-alting@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tæt til 40 m er det en garanti jeg kan regne med. Kan der monteres ekstra

Er det canons eget ? så har jeg et der er godkendt til 30 meter, har haft
det på 45 uden problemer...

-Torben