Ekkolod
Fra : Jan Birk

Dato : 16-01-06 21:35

Vores ekkolod er desværre gået i stykker. Vi skal derfor ud og købet et
nyt. Transduceren skal hækmontreres på RIBen.

Er der nogle go/no-go anbefalinger inden for en beløbsgrænse på ca. 4000,-

Pft.

/Jan

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-01-06 23:27

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Vores ekkolod er desværre gået i stykker. Vi skal derfor ud og købet et
> nyt. Transduceren skal hækmontreres på RIBen.

Er det transduceren der er smuttet kan i jo købe en ny?.. og måske
genanvende samme transducer?

Fra : Henrik Manley

Dato : 16-01-06 23:29

Jeg har et rigtigt godt lod liggende, der er gået et par liner i skærmen men
ellers er det fint. Det er et Lowrance 350a med 192 og 50 khz svinger. det
kan du få for 1000 kr. Der er også GPS til det.

http://www.lowrance.com/manuals/Files/LMS-350a_0133-01.pdf

Ellers vil jeg sige at Lowrance laver de bedste lod til dykker brug.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 17-01-06 07:04

> Jeg har et rigtigt godt lod liggende, der er gået et par liner i skærmen men
> ellers er det fint. Det er et Lowrance 350a med 192 og 50 khz svinger. det
> kan du få for 1000 kr. Der er også GPS til det.

Er transducerne med?

/Jan

Fra : Henrik Manley

Dato : 17-01-06 08:36