Vejret i det sydlige Egypten
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 19:44

Jeg har forsøgt at sende et svar til gruppen; men får fejlmeddelelsen:441
447 Bad charset in header.
???
Men her er hvad jeg forsøgte at sende:

Red Sea Diving Safari har 3 camps. Den nordligste hedder Marsa Shagra, der
har jeg været 3 gange, den ligger i nærheden af Elphinstone Reef - nord for
Marsa Alam.
Den mellemste er Marsa Nakari, der ligger indenfor Dolphin House, jeg har
kun været der i forbindelse med en tur ud til delfinerne.
Den sydligste - Marsa Wadi Lahami - ligger tæt ved den sudanske grænse, og
der dykkede vi på Fury Shoals. Jeg var der 14 dage i august 2005.
Nu har jeg ikke været der om vinteren; men disse sikkerhedssvigt har jeg
svært ved at forstå - de virker ellers ret tjekkede!
Prøv at kigge på min hjemmeside, der er mine oplevelser beskrevet i tekst og
billeder.
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk