Butikker i Malmø
Fra : Niels Mølgaard Peder~

Dato : 13-01-06 13:01

Halløjsa

Skal til Malmø imorgen, vil lige høre, om der er andre butikker med
dykkerudstyr, end dem, jeg har fundet, se nedst.

Dykterminalen (Som regel lukket om lørdagen)
Zuz Diving (Har aftalt, at de åbner...
Aquatica
Malmø Dyktjenst

Herudover Dykex, men jeg kan ikke finde noget link, der virker...Er
biksen lukket?

VH Niels

Fra : __vaDer

Dato : 13-01-06 21:49

Kommer an på hvad du søger og er på jagt efter?

"Niels Mølgaard Pedersen (slet UEWKK)" <nmp@UEWKKbusiness.tele.dk> wrote in
message news:11371538760.39352767075108@dtext.news.tele.dk...

Fra : Palle Plankeværk

Dato : 16-01-06 19:32

"__vaDer" <vaderFJERNES@city.dk> wrote in message
> Kommer an på hvad du søger og er på jagt efter?

Æhhh...dykkerudstyr...(?)

Fra : __vaDer

Dato : 16-01-06 20:00

Flot din hat!
Men tag du bare over til Zuz for at købe en BCD!!!

Fra : AK

Dato : 17-01-06 17:01

>Men tag du bare over til Zuz for at købe en BCD!!!

det tror jeg nu godt du kan, de er jo også forhandlere af delta p (
VR3 ) men de har kun DIR ting på deres hjemmeside.
skulle undre mig om man kunne have en forretning kørende som
udelukkende forhandler ting til et så lille marked som DIR dykningen
er.

Anders Knudsen

Fra : __vaDer

Dato : 17-01-06 18:55

Hej Anders,
Ked af at skuffe dig, men det kan du _ikke_
Så ja, det er udelukkende DIR udstyr + diverse.

Nu kender jeg ejeren, men du kan da forsøge at få ham
til at sælge dig en eller anden Buddy/Scubapro whatever BCD.

Mvh

Ilhan

Fra : AK

Dato : 17-01-06 20:59

Det undrede mig også meget, men eftersom Martin ( ZUZ diving ) er
forhandler af Delta P kunne det vel også tænkes at han kunne sælge
dig en Mares vest.
men åbenbart ikke, hvad skulle man også bruge en BCD til når man kan
få en wing/bp ?

Anders Knudsen