Liveaboard i påsken
Fra : Søren Reinke

Dato : 12-01-06 20:08

Hejsa

Desværre har atlantis udsolgt på flyet til Sharm den 9/4, så ingen
liveaboard med dem denne påske

Er der nogen her der er bekendt med nogen som arrangerer liveaboard i
påsken i rødehavet ? Hvor der er plads til 3 personer ?

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : kahan01@student.sdu.~

Dato : 13-01-06 16:02

Hej Søren!

AdventureDiving/Oxygéne Danmark har LiveAboard til Rødehavet fra
14.-21.april og her er netop 3 pladser tilbage! Link:
http://www.adventure-diving.dk/

Håber du kommer afsted!

Mange hilsner

Karsten

Fra : Søren Reinke

Dato : 13-01-06 17:25

kahan01@student.sdu.dk wrote:
> [...]
>
> AdventureDiving/Oxygéne Danmark har LiveAboard til Rødehavet fra
> 14.-21.april og her er netop 3 pladser tilbage! Link:

Hej Karsten

Tak for tippet, de giver jeg lige videre :)