Kursus i Egypten
Fra : anders

Dato : 10-01-06 12:56

Hej,

Jeg har en bekendt der vil sydpå og lære at dykke. Jeg har
selvfølgelig præsenteret idéen med at tage det herhjemme, men lige
lidt hjælper det ;)

Er der nogen "favorit-centre/instruktører" han kan gå efter?

mvh
anders

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 10-01-06 17:40

"anders" <anbope@ruc.dk> skrev i en meddelelse
>Er der nogen "favorit-centre/instruktører" han kan gå efter?

Jeg har hørt meget godt om www.redseaexplorers.com det er vist et
Amerikansk/Egyptisk foretagende og de har en mere eller mindre permanent
engelsk divemaster.

mvh
Jonas

Fra : Søren Reinke

Dato : 10-01-06 23:50

anders wrote:
> [...]
> lidt hjælper det ;)
>
> Er der nogen "favorit-centre/instruktører" han kan gå efter?

Det dykker center atlantis rejser bruger er ganske udemærket, specielt
deres danske instruktører. (har selv været en af dem :) )

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke