Dansk instruktør i Sharm el Sheikh
Fra : Andre

Dato : 09-01-06 21:09

Jeg overvejer meget seriøst at tage til Sharm el Sheikh om en måndes tid for
at lære at dykke (PADI)

Har forespurgt Atlantis Rejser men de kan ikke love dansk instruktør. Det er
lidt en problem da jeg ikke forstår Engelsk særlig godt.

Nogen der ved om det på en eller andet måde måde er muligt at få en dansk
instruktør dernede ?? Ellers bør jeg rejse et andet sted hen ??

PS:
Har læst de mange indlæg om at man burde tage det hjemme, så den diskussion
behøver vi ikke.

Fra : Søren Reinke

Dato : 09-01-06 21:45

Andre wrote:
> [...]
>

> PS:
> Har læst de mange indlæg om at man burde tage det hjemme, så den diskussion

Ocean College som Atlantis Rejser bruger til alm. dykning, har
ihvertefalde 1 dansk instruktør i øjeblikket, hun hedder Susanne og er
rigtig dygtigt, der er muligvis også en særdeles kompentent anden dansk
instruktør der som hedder Per, er dog ikke sikker på om han er der mere.

Sig evt. til Atlantis, du gerne vil havde Susanne som instruktør, så
plejer Ocean College at forsøge at sørge for dette.

p.s. Har selv arbejdet som instruktør der, så jeg kender procedurerne
lidt :)

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Andre

Dato : 10-01-06 06:30

[...]

Hende har jeg hørt om og skrevet til Atlantis, men de lover aldrig en
bestemt instruktør og undervisningen kunne forgå på Engelsk. Det var det
svar jeg fik.

Fra : Søren Reinke

Dato : 10-01-06 07:51

Andre wrote:
> [...]
>

> Hende har jeg hørt om og skrevet til Atlantis, men de lover aldrig en
> bestemt instruktør og undervisningen kunne forgå på Engelsk. Det var det

Det har de så også ret i, men så vidt jeg er bekendt med, skriver de på
passager listerne til Ocean College at nogen har forespurgt en dansk
instruktør eller specifikt Susanne, og så forsøger Ocean College at
efterleve dette så godt som muligt. Men Atlantis har ingen mulig for at
sikre det bliver opfyldt, desværre. Overdriv evt. og sig du slet ikke
forstår engelsk :) Og hvis du så alligevel får en engelsk instruktør så
snak meget gebrokkent engelsk med instruktøren og giv udtryk for du ikke
forstår et pip af hvad han/hun siger, og snak med centret. Så kan de
evt. skifte instruktøren der.

Fra : Andre

Dato : 12-01-06 19:39

[...]

OK, det vil jeg så prøve