Brugt Unisuit sælges
Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-01-06 14:53

Da jeg ikke lever af at sælge dykkergrej håber jeg ikke at der er for mange
der tager anstød af en lille salgsannonce ;)

Jeg har en brugt unisuit som jeg ikke bruger meget mere da den *host* *host*
er krympet lidt i maveregionen ;)

Dragten er fra 1997 og har primært været brugt til sportsdykning og
erhvervsdykning i rent vand.
De få gange jeg har brugt den i havne har jeg altid haft en
engangs-kedeldragt udenpå.

Jeg har fået skiftet lynlås i den 1 gang, og har næsten ikke brugt den
siden.

Den har en hætteventil (helmaske).

Den sælges som den er uden garanti.

Prisen er 3000,-

Se billeder på
http://www.skagen-dykkerservice.dk/unisuit.html

Hvis man ønsker flere billeder så skriv det i en mail til mig (står på
hjemmesiden).

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.skagen-dykkerservice.dk