S: Computer - Uwatec Aladin Tec
Fra : Jan Birk

Dato : 08-01-06 22:25

Hej,

En sprit ny - ikke pakket ud og aldrig brugt - Uwatec Aladin Tec
inkl. PC software. Kvittering og garantibevis medfølger naturligvis.

2500,- ved afhentning i Valby.

Med venlig hilsen

Jan Birk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-01-06 22:31

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> En sprit ny - ikke pakket ud og aldrig brugt - Uwatec Aladin Tec
> inkl. PC software. Kvittering og garantibevis medfølger naturligvis.
>
> 2500,- ved afhentning i Valby.

Jeg kan kun anbefale den, god computer.. mindre god pris :)

mvh
Jonas

Fra : Jan Birk

Dato : 08-01-06 22:37

> Jeg kan kun anbefale den, god computer.. mindre god pris :)

Tak for anbefalingen. Jeg kender den ikke selv. Den mindste pris jeg
lige kunne finde var 2700,- i dk. Hvad bør prisen da være?

/Jan

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-01-06 22:46

> Tak for anbefalingen. Jeg kender den ikke selv. Den mindste pris jeg
> lige kunne finde var 2700,- i dk. Hvad bør prisen da være?

Jeg har én og har ikke umiddelbart brug for flere, så det må en potentiel
køber finde ud af :)

Fra : Jan Birk

Dato : 08-01-06 22:48

> Jeg har én og har ikke umiddelbart brug for flere, så det må en potentiel
> køber finde ud af :)

Jamen, så synes jeg da at det var en spøgs bemærkning i starten af
tråden

/Jan

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 09-01-06 00:21

> Jamen, så synes jeg da at det var en spøgs bemærkning i starten af
> tråden

Blot min mening.. :)

Fra : Torben

Dato : 19-01-06 11:35

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
>
> Blot min mening.. :)
>
> mvh

Og dem skorter det jo ikke på

-Torben

Fra : Brian Larsen

Dato : 08-01-06 23:04

Vil give dig 2000 i en hurtig handel, da jeg øv øv øv lige har
mistet min under sidste dyk, interesseret så ring på 24809867

Fra : Jan Birk

Dato : 09-01-06 19:08

Solgt!

/Jan