Hvad str. skal jeg vælge.
Fra : Henrik

Dato : 08-01-06 00:47

Hejsa

Jeg er ved at kigge på nogle MARS AVANTI QUATTRO finner på nettet.
men hvad str. skal jeg vælge, jeg bruger str.43 i sko,
skal jeg vælge:
str. R
eller
str. XL

Henrik

Fra : kews

Dato : 08-01-06 12:06

Hej Henrik,

Jeg købte for noget tid siden selv nogle finner. Jeg har også størrelse
43. Jeg har købt størrelse R i både fuldfods og hælremsfinner.

/kews

Fra : Olskum

Dato : 08-01-06 15:31

On Sun, 08 Jan 2006 12:06:07 +0100, kews wrote:

> Hej Henrik,
>
> Jeg købte for noget tid siden selv nogle finner. Jeg har også størrelse
> 43. Jeg har købt størrelse R i både fuldfods og hælremsfinner.
>
> /kews

Har selv lige købt Mares Avanti. Bruger normal 42 i sko, men til min
tørdragt med neopren støvler og 2 par sokker har jeg valgt str XL og de
sidder godt.

/Olskum

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-01-06 16:39

"Henrik" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at kigge på nogle MARS AVANTI QUATTRO finner på nettet.

Ligesom du ikke kan købe et par sko på nettet kan du heller ikke købe et par
finner uden at prøve dem først.

mvh
Jonas

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 08-01-06 17:16

Hvor bor du, jeg har et par st. R brugt under 10 gange

Fra : Olskum

Dato : 10-01-06 19:45

Ja, hvor bor du?

Én fra Klubben har et par XL i blå, kun brugt 1 gang i svømmeren
(forhandleren ville ikke tage dem tilbage !!) Var ikke lige helt glad ved
dem, så han vil gerne af med dem

/Olskum

Fra : René

Dato : 08-01-06 12:39

hej

det kommer jo også an på om det er til våd- eller tørdragt.

jeg bruger 43 i sko. R i våddragt og XL i tørdragt

mvh

René