Komnikation
Fra : Jacob

Dato : 06-01-06 23:09

Hvad skal man købe af komnikation hvis man skal have noget der dur.

Mvh

Jacob

--
Jacob
Indlæg sendt via : www.dacor.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 07-01-06 14:39

"Jacob" <jacob@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man købe af komnikation hvis man skal have noget der dur.

Jeg vil sige at hvis du vælger flag så har du den billigste og mest flexible
løsning.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 07-01-06 17:59

Hvis du mener "stemme"-kommunikation er JH teknik noget mange
erhvervsdykkere bruger... det virker rigtigt godt.
http://www.jh-teknik.dk

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.skagen-dykkerservice.dk

Fra : Thomas Andersen

Dato : 07-01-06 18:05

Glemte helt.... der findes jo også trådløs kommunikation... det er dog ikke
noget jeg har kendskab til... men her er et link du kan tjekke..
http://www.dyk-brand.se/comersus/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=318

Fra : KC

Dato : 08-01-06 19:26

Brevduer er godt...

Fra : Nissen

Dato : 09-01-06 11:55

Ja. ikke mindst under vand, og så kan man spise dem når man er færdig med at
bruge dem.