dykning i egypten (dykker safari)
Fra : bo knudsen

Dato : 02-01-06 20:12

hejsa

er der nogle herinde der har dykket på dette sted
http://www.redsea-divingsafari.com/danish.html
eller er bedre at tage en live-aboard tur fra sharm?

MVH. BO

Fra : Peter

Dato : 02-01-06 20:33

> er der nogle herinde der har dykket på dette sted
> http://www.redsea-divingsafari.com/danish.html
> eller er bedre at tage en live-aboard tur fra sharm?
> MVH. BO

Hej,

Jeg har været dernede et par gang, og er stadig ikke blevet træt at
stedet, så jeg kan kun give mine bedste anbefalinger.

--
Peter
Indlæg sendt via : www.dacor.dk

Fra : Søren Reinke

Dato : 02-01-06 21:29

Peter wrote:

> Hej,
>
> Jeg har været dernede et par gang, og er stadig ikke blevet træt at
> stedet, så jeg kan kun give mine bedste anbefalinger.

Jeg har det på samme måde med dykningen i Sharm.

Selve byen er jeg træt af, men jeg boede der også i 6 måneder, men
dykningen holder endnu, og jeg skal derned i påsken (håber jeg)

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 03-01-06 11:05

Det er to forskellige måder at dykke på.

På liveaboard er alt planlagt. I Shagra vælger man selv hvor meget og
hvornår man vil dykke. Tilgengæld kommer man ikke så meget omkring som på
liveaboard.

/Marten