S: Udstyr til salg
Fra : Sts Honda

Dato : 28-12-05 17:03

www.stsnet.dk

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen
www.StsNet.dk
www.dfmc.dk/?id=453
E-mail: sts@stsnet.dk

Fra : Bo Christensen

Dato : 28-12-05 19:40

> www.stsnet.dk
Skal det forstået som en reklame for salg af lygter ?
Eller kan jeg ikke finde rundt i den ret langsomme side ?
Et direkte link til de ting der sælges, og gerne med angivelse af hvad der
sælges
i nyhedsgruppen må være at foretrække, så kan man se hvad der sælges uden
at skulle hele din side igennem.
/bo

Fra : Sts Honda

Dato : 28-12-05 19:45

Jamen kære Bo da, her et link til dig
http://www.stsnet.dk/salg_af_dykkerstyr.htm

Fra : Sts Honda

Dato : 28-12-05 20:19

Ups

Bo du har krav på en undskyldning, jeg har lavet lort i det, ups ups

Nu skulle det være til at finde under, www.stsnet.dk

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : KC

Dato : 28-12-05 20:26

Hej Steffan....

Stopper du med at dykke?

Hvor mange dyk har udstyret, hvor gammelt er det?

KC

Fra : Tom F.

Dato : 28-12-05 20:41

Hvis man kan få 300 kr. for sådan en overflade bøje, har jeg også en til
salg!

Min er vist 3 år gammel og har været brugt 2-3 gange.

Tom F.

Fra : Sts Honda

Dato : 28-12-05 22:02

Hej Tom F

Jo du har nok ret, det er for dyrt med de 300,- det har jeg så lige gjort
noget ved, prisen har fået et gok ned a, jeg kalder det Januar udsalg !

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Sts Honda

Dato : 28-12-05 21:55

Puha Klaus

Jo det gør, ja det vil sige lige nu har jeg fået gang i kunstflyvning igen
efter 15 år pause, det kræver tid !
Mc kommer jge aldrig a med !
Louann, ja min datter du ved nok, har gang i HHX så der er ikke meget tid
til dykning, dog flyver hun også nu !
Jobbet fyldet snart mere en de 24 timer der er ! køre jo i hele dk, samt
lidt i Tyskland !

Men engang dykker sikkert altid dykker, så Vi ikke solgt tørdragterne m.m.

Pøj pøj Klaus ;)

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : KC

Dato : 29-12-05 17:20

Øv øv.... men sådan kan det jo gå.
Hils i Herning.

KC

Fra : Bo Christensen

Dato : 28-12-05 21:46

helt iorden
/bo

Fra : Johnny T K

Dato : 29-12-05 12:27

Jeg kan se at på din hjemmeside, at du har dykket i en kalk-/skrotsø
i Thy. Hvor ligger den henne, om jeg må spørge?
Vi mangler nemlig lidt dykkerdestinationer her i de forblæste
vintermåneder

Fra : Sts Honda

Dato : 29-12-05 21:28

Hej bobler....

Jeg og Mortens oplevelse selv om det var nogte uhyggeligt... det er meget
spooky deroppe...BØ uuee en mega stor ørre med øjne så store som tekopper
kom lige forbi... puha pulsen steg ikke men stod stille i 20 min !
Stedet, tja vi kørte i håbet om at findet det, vi fik dog et tip og fandt
det, men jeg og Morten ( har lige talt med ham ) kan ikke hjælpe med en
adr..
Min dykkermakker fra dagen vil dog kigge tilbage i gamle e-mails, skulle der
dukke noget op bliver det lagt her ud !

Skrotsøen eller søbysø ( sørens sø ! ). Er man til det spændende, ja eller
meget gl. biler m.m. ...BØ!... så tag da endelig til skrotsøen, min mening.

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Johnny T K

Dato : 30-12-05 10:55

jeg er modtagelig for alle dykkerdestinationer, hvor der ligger noget
gammelt lort. Jeg synes personligt det er ganske morsomt. Der er da
mere humor i at penetrere en gammel Granada end Seattle