Isolering af kælder
Fra : Torben

Dato : 27-12-05 15:23

Hej gruppe,

Jeg påtænker at bruge min kælder til noget fornuftigt ex. værsksted eller
billardrum Kælderen er idg kold og lidt fugtig. Jeg har spurgt Danogips
om deres varmvæg eller isoleringsvæg. De siger at det godt kan brugesm så
længe der ikke er vandintrængen igennem væggene, men så mangler der gulvet,
jeg kan desværre ikke bygge op da der ikke er højt nok, men er der nogen der
har erfaring med at lægge epoxy på sådan et gulv ??. Er der nogen der har
prøvet noget tilsvarende i det hele taget ?

Fra : HKN

Dato : 27-12-05 15:57

"Torben" <trp@(remove)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,

Du skal nok prøve en anden gruppe........ Medmindre der selvfølgelig er
så meget vandindtrængen, at du skal bruge en dykker for at klare det!

Mvh
Henrik

Fra : Torben

Dato : 27-12-05 16:11

> [...]
> der nogen der har erfaring med at lægge epoxy på sådan et gulv ??. Er
> der nogen der har prøvet noget tilsvarende i det hele taget ?

Ja jeg prøver igen, jeg vil lave et confined water bassin i kælderen .....
Sorry.....

/Torben