Fjernbetjening virker ikke i "hotspot" omr~
Fra : HKN

Dato : 08-01-06 22:37

Hej,

Jeg har oplevet et mærkeligt fænomen

Indimellem besøger jeg et firma, som har et relativt stort hotspot område.
Når jeg forsøger at aktivere min centrallås vha fjernbetjening, sker der
ingenting. Kører jeg så 100m væk fra bygningen, så virker den igen.

Er der andre herinde, som har disse erfaringer? Jeg har testet det v flere
lejligheder, så det er ikke bare en fejl, der har vist sig ved en
tilfældighed, når jeg har været der.

Mvh
Henrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-01-06 00:03

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har oplevet et mærkeligt fænomen

Jeg har læst om det et eller andet sted - husker ikke hvor.

--
Per, Esbjerg

Fra : Broegger

Dato : 09-01-06 00:08

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev news:43c199e0$0
$38682$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Jeg har læst om det et eller andet sted - husker ikke hvor.

Var der ikke noget med Silvan for et par år siden?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 09-01-06 06:57

Broegger wrote:

> Var der ikke noget med Silvan for et par år siden?

Silvan har stadig noget radiobaseret lagerstyring/whatever der jammer
nøglerne på mine Toyotaer. Var der også på min gamle Carina for 10 år
siden.

Det hjælper som regel at parkere længst væk på deres parkeringsplads.

Ole Thomsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-01-06 12:19

Ole Thomsen wrote:

> Det hjælper som regel at parkere længst væk på deres parkeringsplads.

Det er noget de har lavet som service for os. der kører rundt i gamle spande
der ikke har alt det nymodens dillerdaller.

mvh
Henning

Fra : Ole Thomsen

Dato : 09-01-06 12:31

Henning Præstegaard wrote:

> Det er noget de har lavet som service for os. der kører rundt i gamle
> spande der ikke har alt det nymodens dillerdaller.

Nå, og jeg som troede det var en hjælpende hånd til konkurrenterne

Ole Thomsen

Fra : Jens

Dato : 09-01-06 12:39

> [...]
>
> Er der andre herinde, som har disse erfaringer? Jeg har testet det v flere
> lejligheder, så det er ikke bare en fejl, der har vist sig ved en

Hej

Dette emne får mig til at tænke på en jeg kender hvis chef kører i nogle ret
store Mercedes'er (2-3mill).....han parkerede en gang ved et firma hvor de
havde egen transformatorstation - da han skulle derfra virkede
fjernbetjeningen ikke. Det ville ikke være det store problem, hvis bilen
havde haft bare et enkelt nøglehul (hvilket den ikke havde), men det endte
vist med at bilen skulle trækkes derfra......

Mvh. Jens (som af og til morer sig lidt (barnligt) når han holder på en
parkeringsplads ved at holde knappen på fjernbetjeningen nede når
"her-kommer-jeg-typer" skal låse/åbne deres bil med fjernbetjeningen.......)

Fra : Peter Juul

Dato : 11-01-06 20:29

"HKN" skrev i en meddelelse

> Er der andre herinde, som har disse erfaringer? Jeg har testet det v flere
> lejligheder, så det er ikke bare en fejl, der har vist sig ved en
> tilfældighed, når jeg har været der.

Jeg arbejde på et tidspunkt på en større radiostation, og hvis jeg holdt for
tæt på sendemasten, virkede min TexAlarm-fjernbetjening heller ikke -
parkede jeg rundt om hjørnet 75 m. væk var der ingen problemer

VenHils
Peter