efterlysning af en autoradio
Fra : S.B.

Dato : 08-01-06 14:38

Leder efter en autoradio med CD, som kan afspille mp3 og hvor man kan få en
fjernbetjening til, dem er der sådan set nok af, problemet er så bare at
fjernbetjeningen skal være med ledning/kabel og ikke trådløs, som alle dem
jeg har set er
Nogen der ved om en sådan findes?

Søren

Fra : Esben Taersker

Dato : 08-01-06 16:16

S.B. wrote:
> [...]
> fjernbetjeningen skal være med ledning/kabel og ikke trådløs, som alle dem

Øhh... Først er jeg nødt til at spørge: Hvorfor???

Anyhow. Sony laver en "joy-stick-agtig" ting med ledning som egentilg er
beregnet til at sætte på ratstammen, så radioen kan betjenes som var det
en vinduesvisker. Måske den kunne bruges?

/Esben

Fra : SB

Dato : 10-01-06 00:28

"Esben Taersker" <esbenfjernes@essers.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> beregnet til at sætte på ratstammen, så radioen kan betjenes som var det
> en vinduesvisker. Måske den kunne bruges?

Fordi at den bil jeg har fået stillet til rådighed på jobbet ikke har
mulighed for at montere den så jeg kan nå den, eneste mulighed er så vidt
jeg kan se under sædet

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-01-06 17:00

"S.B." skriver:

> [...]
> fjernbetjeningen skal være med ledning/kabel og ikke trådløs, som alle dem

Ellers prøv news:dk.teknik.lyd.bilstereo.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : SB

Dato : 10-01-06 00:29

> "S.B." skriver:

> Ellers prøv news:dk.teknik.lyd.bilstereo.
>
> Klaus
> --
nå den gemmer sig under teknik - takker prøver jeg da

/S

Fra : Claus

Dato : 10-01-06 22:18

"S.B." <sfb@FJERN-DETTEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| fjernbetjeningen skal være med ledning/kabel og ikke trådløs, som alle dem

Blaupunkt fungerer med en føler som forbindes med kabel til radioen og
dertil hørende trådløs betjening. Så kan føleren placeres hvor det er mest
hensigtsmæssigt så den kan se fjernbetjeningen.
(Eller sådan er det på min årgang 2004, ved ikke om det er ændret siden.)

Vh. Claus