En af vendens syv misfostre :o)
Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 12:37

Halløj

Har I set Audi's nye Q7 .....mage til grim spand findes vist kun i form af
Multipla

http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/

Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

--
Tom

Fra : Kasper Christensen

Dato : 08-01-06 12:43

Tom wrote:
> [...]
> Multipla
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/
>
> Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

Mig f.eks. 1 mill, for så lækker en bil er ikke meget

--

Kasper Christensen
http://www.kasperc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 13:15

"Kasper Christensen" <"news"@\"FJERN123\"kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Mig f.eks. 1 mill, for så lækker en bil er ikke meget

hehe, kører du multipla?

--
Tom

Fra : Anders Majland

Dato : 08-01-06 15:50

> Mig f.eks. 1 mill, for så lækker en bil er ikke meget

Nok ikke mig - men det er nok fordi jeg ikke kunne finde på at bruge så
mange penge på en bil (Vi bor billigt så banken vil såmend nok låne mig
pengene) Men hvis der var en der stillede en på gårdspladsen med nøglerne i
skulle jeg da med glæde motionere den - og så ville det nok også være
nemmere at smide hemmingerne som parret i vw touareg reklamene der mødes i
en flodbund og kvinden spørger manden om han henter børnene den dag....
(efter at de har leget igennem mudder, hop mm).

Fra : Per O.

Dato : 11-01-06 17:25

"Kasper Christensen" <"news"@\"FJERN123\"kasperc.dk> skrev i en meddelelse

Nu er det jo sådan at mange køber en bestemt bil fordi der står det
rigtige
navn på fronten, hvilket meget godt bevises af at langt hovedparten af de
Audi A3/A4 som triller rundt på de danske veje med danske plader er med
den
store knallertmotor på 1,6 liter og der deraf følgende astmatiske
præstationer. Selv min C-Max 1,8 til 50K mindre i pris har mere udstyr og
trækker til enhver tid fra en Audi 1,6. Men det tæller åbenbart mere at
man
kører Audi, end at man får en bil med noget ordentligt ekstraudstyr og
nogle
ordentlige kraftreserver. Danskerne er i den retning snobber på højde med
de
bedste i verden. I samme prisklasse kan man finde både større, kraftigere
og
ikke mindst bedre udstyrede biler, men der står der jo bare ikke de
eftertagtede ringe på fronten. Så jeg er sikker på at der også er nogen
som
vil være bristefærdige af stolthed over at eje en rædsel som denne Audi.
Den
er næsten lige så grim som en Porsche Cayenne.

Per O.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-01-06 17:38

"Per O." skriver:

> Selv min C-Max 1,8 til 50K mindre i pris har mere udstyr og
> trækker til enhver tid fra en Audi 1,6.>

Aha

> I samme prisklasse kan man finde både større, kraftigere

Er det ikke det samme der gør sig gældende med din Ford ?

Er du så også mærkevaresnob ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Er mine indlæg sendt via sunsites server, er sonofons newsserver igen
død

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 19:05

> "Per O." skriver:

> Aha

> Er det ikke det samme der gør sig gældende med din Ford ?
>
> Er du så også mærkevaresnob ?

Kvalitetsbevidst

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-01-06 19:47

Tom skriver:

> Kvalitetsbevidst

Det er det altså ikke når man køber 4ringsbiler ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 19:56

> Tom skriver:

> Det er det altså ikke når man køber 4ringsbiler ?

Min mondeo står da efter 9 år uden rust
selv om den ikke er galvaniseret

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 19:58

KLIP

> Min mondeo står da efter 9 år uden rust
> selv om den ikke er galvaniseret

_Har_ du endelig fået alt blikket skiftet ud med plastik/glasfiber..?..)

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 20:13

> KLIP

> _Har_ du endelig fået alt blikket skiftet ud med
> plastik/glasfiber..?..)

Nope, der er tysk stål af bedste Deutche Industrie Norm kvalitet, som pryder
Forden....så nu er der ca. 2 års garanti mod gennemtærring af bagklappen
(igen)

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 20:16

KLIP

> Nope, der er tysk stål af bedste Deutche Industrie Norm kvalitet, som
> pryder Forden....så nu er der ca. 2 års garanti mod gennemtærring af
> bagklappen (igen)

Oki Doki ... Just keep up the good work....(husk koncernsproget er
engelsk)..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bagdad Bob

Dato : 08-01-06 13:05

> [...]
> Multipla
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/
>
> Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

Den ligner en eksploderet Lupo

/Abildgaard

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-01-06 12:53

> [...]
> Multipla
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/
>
> Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

Deet kunne jeg godt, hvis jeg sådan lige havde 995.000,- til lidt sjov...

Mvh AJH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-01-06 13:39

On Sun, 8 Jan 2006 12:37:09 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
>Multipla
>
>http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/
>
>Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

I udgangspunktet skal det jo være nogen der har penge i banken.

Men du har ikke set det værste endnu, tror jeg.

I min morgenavis af dags dato, er der et billede af den lille ny fra
Volvo, en S30.

Der kan du snakke om noget der er grimt. Specielt bagenden.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas H.

Dato : 08-01-06 15:03

> I min morgenavis af dags dato, er der et billede af den lille ny fra
> Volvo, en S30.

Er den grimmere end S40?

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 08-01-06 15:36

Thomas H. wrote:

> Er den grimmere end S40?

Den trækker linier tilbage til den gamle P1800ES - om man kan lide den
eller ej - det er jo en smagssag:

http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3475308:img=0/

Personligt synes jeg, at jeg har set grimmere biler.

Knus
Regnar

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-01-06 16:58

Regnar Bang Lyngsø skriver:

> Den trækker linier tilbage til den gamle P1800ES - om man kan lide den
> eller ej - det er jo en smagssag:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3475308:img=0/

Bagenden minder mig om "Crazy Frog"

Hvorfor ved jeg ikke.

Fra : Ivar

Dato : 08-01-06 13:42

Tom skrev:

> Har I set Audi's nye Q7 .....mage til grim spand findes vist kun i form af
> Multipla

Ahh, så grim er den heller ikke. Audi's nye linje i design af fronten
er jeg ikke vild med.

Ivar Magnusson

--
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : hanzen

Dato : 08-01-06 13:50

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ahh, så grim er den heller ikke. Audi's nye linje i design af fronten
> er jeg ikke vild med.

Det var dog en utrolig venlig måde at sige "den er tudegrim" på.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Ivar

Dato : 08-01-06 13:59

hanzen skrev:

> Det var dog en utrolig venlig måde at sige "den er tudegrim" på.

Det mener jeg ikke den er!

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : S.B.

Dato : 08-01-06 14:36

> Det mener jeg ikke den er!
>

> Ivar Magnusson

Sjovt nok -
Da Audi kom med den nye model, med den der store kølergrill, det første der
slog mig var den egentlig lignede den fra en gammel Ferguson traktor

Søren

Fra : Peder Porse

Dato : 08-01-06 19:35

S.B. wrote:
> [...]
> Da Audi kom med den nye model, med den der store kølergrill, det første der
> slog mig var den egentlig lignede den fra en gammel Ferguson traktor

Nu kører jeg Ferguson, så pas lige lidt på!!
pp

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-01-06 15:25

Tom wrote:

> Har I set Audi's nye Q7 .....mage til grim spand findes vist kun i
> form af Multipla
>
> Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

Jeg synes den er flot, har dog indtil videre kun set den på films

Havde håbet på det blev en lille lækker knallert, og så viser det sig
desværre at den er mindst lige så stor som Touareg

Ole Thomsen

Fra : Rander

Dato : 08-01-06 15:43

Sun, 8 Jan 2006 12:37:09 +0100 brugte "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> 13 linier på at fortælle dette til
dk.fritid.bil:

>Har I set Audi's nye Q7 .....mage til grim spand findes vist kun i form af
>Multipla
>http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/
>Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

Et eller andet sted tror jeg at den vil tiltrække en masse amerikanere...

http://rander.dk (temporarily down!)

Dronningen giver penge til dem, der er lidt blinde,
og så hjælper hun dem med at finde butikkerne. (Benjamin, 7 år)

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 08-01-06 18:18

> [...]
> Multipla
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/
>
> Hvem kan dog finde på at købe så ækel en bil )

Hellere en bil der er grim bil end en der er kedelig at se på...
Grimme biler appellerer til min humoristiske sans

Fra : John Sahl

Dato : 08-01-06 18:54

Tom wrote:
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aiid=3482436:img=1/

Den ligner jo en Volvo med linierne fra fronten hen langs siden.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 08-01-06 17:30

> Havde håbet på det blev en lille lækker knallert, og så viser det sig
> desværre at den er mindst lige så stor som Touareg

Det er vist planen, at der senere skal lanceres en Q5, som i realiteten
er en mindre Q7 med plads til 5 personer.

--
Jacob