Fjolser og heste
Fra : NielSV650

Dato : 08-01-06 11:38

*suk*

Nej, det er ikke dem med hestene, der er fjolserne - det er dem der kører
forbi i deres lede madkasser, og enten gasser op eller dytter i vildskab.
Igår var det så en tåbe i en gul Fiat Seicento der gassede op. Desværre for
ham blev ponyen ikke forskrækket i dette tilfælde, men det er da sket før.
Til gengæld må I gerne dytte af fjolset hvis I ser ham. Han er til at
genkende på nummerpladen UK 46 199.
Det samme gælder dem, der dytter på motorvejen når man krydser broerne over
dem.

For de uoplyste, kan jeg nævne at hesten er et flugtdyr. Når den bliver
forskrækket, vil den helst stikke af, og så er det lige meget om der sidder
en ryttet på ryggen af den eller ej. Det er ikke altid lige fedt, og det
sker også selvom hesten er såkaldt trafiksikker - lige så vel som du og jeg
kan blive forskrækket hvis et fjols uberettiget dytter når vi er ved at
krydse f.eks. et fodgængerfelt.

Ha et godt 2006!

/ Niels
Albertslund

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-01-06 11:42

"NielSV650" <s991793@Skrid.makkeR.student.dtu.dk> skrev :

> [...]
>kan blive forskrækket hvis et fjols uberettiget dytter når vi er ved at

Hehe - det har jeg da osse prøvet (til hest) - her var resultet bare
at krikken sparkede bagud

Et stik dør at udskifte på en Mercedes 280SL !

Så kan de lære det, ka de ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Thomas Landberg

Dato : 08-01-06 12:02

> Det samme gælder dem, der dytter på motorvejen når man krydser broerne
> over dem.

Det du siger er det, at folk på motorvejen dytter af dig, hvis du kommer
ridende hen over en motorvej? Som en hilsen eller fordi de tror du er en
fræk heste-tøs?

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.

Fra : LL

Dato : 08-01-06 12:12

Nu vi er ved heste... skal hesteejere, der rider i byerne, ikke samle
hestens efterladenskaber op - ligesom hundeejerne, bare for at tage hensyn
til folk med rullestole, barnevogne osv. (det er ikke fedt at rengøre 4 stk,
dæk på en barnevogn pga. dyrs efterladenskaber)??? For det er da pænt klamt,
at der ligger lort i store mængder, hver gang en hest har forvildet sig ind
i byen...

Lenn

Ps.: Jeg dytter ikke efter heste - eller for den sags skyld deres ejere, man
viser vel hensyn...

Fra : Broegger

Dato : 08-01-06 12:13

> *suk*

selv *suk*

<snip en masse piveri>

Og jer med heste kunne så passende lære at samle op efter krikken når den
har smidt en pære på offentlig vej!

Desuden er der mange ryttere der kunne trænge til et kursus i hvordan man
begår sig på offentlig vej. Jeg har mange gange set ridning ved siden af
hinanden, så man ikke kan komme forbi. Og her holder jeg mig altså ikke
tilbage fra et lille trut. Ellers reagerer disse ryttere bare ikke! (Og
det samme gør sig gældende for cykel-rytter wannabees.

--
Hilsen Thomas der ikke dytter af andre med mindre det er nødvendigt!

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Kim Persson

Dato : 08-01-06 13:17

> Og jer med heste kunne så passende lære at samle op efter krikken når den
> har smidt en pære på offentlig vej!
Gid hundeejere lærte det osse. Hundelort består af alt andet end halm, de
lugter i månedsvis AD!
Og til de rygende personer- Nej cigaretskoder er ikke biologisk nedbrydelige
i løbet af et døgn

> [...]
> tilbage fra et lille trut. Ellers reagerer disse ryttere bare ikke! (Og
> det samme gør sig gældende for cykel-rytter wannabees.

Måske de gør det for at du ikke skal race forbi dem, men istedet stille og
roligt køre udenom- uden at dytte eller kaste med ting...
Men det afhænger af vejens bredde!

> Hilsen Thomas der ikke dytter af andre med mindre det er nødvendigt!

Desværre er denne vurdering subjektiv, hvilket forklarer hvorfor morfar'er
dytter af stående fodgængere 100meter væk.

//Kim
PS: og nej ejer ikke nogen hest, og gjorde jeg dette, ville den være i den
anden ende af min gafffel :)

Fra : Broegger

Dato : 08-01-06 13:44

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev

> Gid hundeejere lærte det osse. Hundelort består af alt andet end halm,
> de lugter i månedsvis AD!

Enig. Og det er træls at der er idioter der ikke samler op. Det er altså
ikke så svært at have en pose med.

> Og til de rygende personer- Nej cigaretskoder er ikke biologisk
> nedbrydelige i løbet af et døgn

Det samme gælder McDonals bægre og lign.

> Måske de gør det for at du ikke skal race forbi dem, men istedet
> stille og roligt køre udenom- uden at dytte eller kaste med ting...

Det gør det da ikke bedre! Og det er set både på skovveje og større veje.
De mener åbenbart ikke at de skal holde sig HELT inde i højre side.
Desuden er deres lygte føring mangefuld, men det kan måske skyldes at de
heletiden taber pærerne?

> Men det afhænger af vejens bredde!

Lad dem bare komme ud på motorvejen!

> Desværre er denne vurdering subjektiv, hvilket forklarer hvorfor
> morfar'er dytter af stående fodgængere 100meter væk.

Ja.

> PS: og nej ejer ikke nogen hest, og gjorde jeg dette, ville den være i
> den anden ende af min gafffel :)

Også et glimrende sted for en hest at befinde sig. 100% enig.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-01-06 13:49

Broegger <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev :

>Desuden er deres lygte føring mangefuld, men det kan måske skyldes at de
>heletiden taber pærerne?

Skærmrens udbedes !

Fra : Fam. Olsen

Dato : 08-01-06 19:27

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Skærmrens udbedes !

http://mirrored.flabber.nl/boob.cursor/ciagnijcycka.swf

MVH Niels

Fra : NS

Dato : 08-01-06 17:53

Kim Persson skrev:

> [...]
> lugter i månedsvis AD!
> Og til de rygende personer- Nej cigaretskoder er ikke biologisk nedbrydelige

Hundelort og gamle cigaretskodder/cigaretånde er
det to mest ulækre ting i denne verden! Hestepærer
er ikke så voldsomt ulækkert.

NS

Fra : LL

Dato : 10-01-06 18:41

> Hundelort og gamle cigaretskodder/cigaretånde er
> det to mest ulækre ting i denne verden!

Hvor tit ser du en ryger smide cigaretånde på fortovet?

LL

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-01-06 13:10

> For de uoplyste, kan jeg nævne at hesten er et flugtdyr.

Hvilket jo forklarer alt. Efter min mening skulle alle sportskøer, holdes
fra offentlig vej, eller hakkes og stoppes i dets egen tarm. Når et dyr er
utilregnelig skal det ikke vade rundt på vejen og specielt ikke med en 14
årig, mobiltelfon snakkende møg so på ryggen!

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 13:35

> [...]
> utilregnelig skal det ikke vade rundt på vejen og specielt ikke med en 14
> årig, mobiltelfon snakkende møg so på ryggen!

Nå nå det var da et indlæg der kunne hive lidt op i folk hva'.

Jeg synes sgu man er småpevers hvis man dytter af en hest uanset om de
fylder eller den skider på vejen. At hestejere så burde tænke sig lidt om
og ikke ride 2 og 2 er noget andet. Men at dytte er sgu da sygt.

Jeg havde en kollega som kørte en hest ned for nogle år siden i Kongelunden.
Det skete i en lastbil og hesten fik revet den en klov / pote / whatever af
og
den løb til Dragør inden den faldt om og døde af blodmangel / udmattelse.

Ikke noget kønt syn kunne jeg forestille mig - bare lige så man tænker
over hvad man kan sætte igang med et dyt.

Men nogen gange bliver jeg selv i tvivl om hvad hesteejere gerne vil have.
Da jeg kørte lastbil - en stor del af tiden på Amager - møder man en del
heste og
nogen vinker til en fordi det går for stærkt og andre vinker til en fordi
man er for lang tid om at køre forbi dem. Så bliver hesten også bange.
Når hesteejer vinker på Amager er det tit med en finger.

Allan

Fra : Broegger

Dato : 08-01-06 13:49

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev

> Nå nå det var da et indlæg der kunne hive lidt op i folk hva'.

ja, jeg sad også og skreg af grin da jeg læste det svar!

> Jeg synes sgu man er småpevers hvis man dytter af en hest uanset om de
> fylder eller den skider på vejen. At hestejere så burde tænke sig lidt
> om og ikke ride 2 og 2 er noget andet. Men at dytte er sgu da sygt.

Enig, og det er da også min sidste udvej, når man har ligget og sneglet
sig af sted efter dem men man vinker, blinker og åbner vinduerne og
forsigtigt brøler halløj... Kom nu væk. Så er det at hornet er
fantastisk, for selvom tåberne på ryggen af hestene ikke fatter det, så
gør de mere intelligente dyr det!

> [...]
>
> Ikke noget kønt syn kunne jeg forestille mig - bare lige så man tænker
> over hvad man kan sætte igang med et dyt.

Kunne være at rytterne skulle holde deres krikker i skoven eller på
marken! Det er da rytteren der tager hesten med ud i trafikken, og der
kan der nemt være noget der skræmmer krikken. Så hvis ikke en rytter
stoler 100% på reaktionerne så skulle han lade den blive hjemme.

> [...]
> fordi man er for lang tid om at køre forbi dem. Så bliver hesten også
> bange. Når hesteejer vinker på Amager er det tit med en finger.

Måske du så skulle gøre det til en fast rutine at kvittere med et dyt. Så
ka' de lære det!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : NS

Dato : 08-01-06 17:57

Allan Møller skrev:

> [...]
> og
> den løb til Dragør inden den faldt om og døde af blodmangel / udmattelse.

Det hedder en hov... og stakkels dyr vil jeg da nu
nok sige :(.

NS

Fra : Henning Petersen

Dato : 08-01-06 13:40

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> utilregnelig skal det ikke vade rundt på vejen og specielt ikke med en 14
> årig, mobiltelfon snakkende møg so på ryggen!

Vejene er jo også bygget for deres skyld, og ikke kun beregnet til
racerkørere vis hensyn og kør efter forholdene
hilsen
Henning

Fra : Stefan

Dato : 08-01-06 13:43

> Vejene er jo også bygget for deres skyld, og ikke kun beregnet til
> racerkørere vis hensyn og kør efter forholdene
> hilsen
> Henning

Hvorfor betaler de så ikke vægtafgift Desuden kører jeg ordentligt.
Desuden er vejen jo ikke asfalteret for krikkerne, men for bilerne, sådan en
sportsko ville garanteret hellere vade rundt på en mark eller lign.

Stef
Mazda 626 2.0D fra 1984 med 614kkm på tælleren

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-01-06 17:10

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Stef
> Mazda 626 2.0D fra 1984 med 614kkm på tælleren

Efter sådant et svar tænker jeg på om du har læst FÆL eller dele af den,
dengang du tog kørekort, for heste er faktisk indskrevet i den også hvordan
man skal opføre sig overfor ryttere på offentlig vej.

Mvh AJH

Fra : Stefan

Dato : 08-01-06 17:46

> Efter sådant et svar tænker jeg på om du har læst FÆL eller dele af den,
> dengang du tog kørekort, for heste er faktisk indskrevet i den også
> hvordan man skal opføre sig overfor ryttere på offentlig vej.

Nu fik jeg 0 fejl begge gange så mon ikke jeg har slået op i den 1 eller 2
gange Bare en skam der ikke er nogle der fortæller jockey'erne hvordan
de skal opføre sig! Jeg har forresten hverken skrevet noget om jeg dytter
eller ej, eller om hvordan jeg opfører mig når jeg møder en tunet ko. Så den
må stå for din egen regning!

Stef

Fra : HKN

Dato : 08-01-06 18:27

> [...]
> eller ej, eller om hvordan jeg opfører mig når jeg møder en tunet ko. Så

Det er også derfor jeg har sådan et tudehorn på højtryksdåse liggende i
bilen - hvis nu den tunede ko ikke hører ordentligt!

-Henrik

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-01-06 21:02

Også skrev Vollert

> [...]
> Når et dyr er utilregnelig skal det ikke vade rundt på vejen og
> specielt ikke med en 14 årig, mobiltelfon snakkende møg so på ryggen!

AARRGGGG sport's ko haaahaa jeg grine endnu.
dette må blive årets indlæg uden tvivl.
100% asshole yes sir

Igen total griner
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Basil

Dato : 08-01-06 22:12

Martin Vollert skrev d. 08-01-2006 i meddelelse
<43c16fb6$0$15788$14726298@news.sunsite.dk>:
> Også skrev Vollert

> AARRGGGG sport's ko haaahaa jeg grine endnu.
> dette må blive årets indlæg uden tvivl.
> 100% asshole yes sir

> Igen total griner

Læste du så indlægget hvor han skriver "tunet ko" ?
Jeg er bare helt flad af grin lol lol lol
Kai

Fra : Brian

Dato : 08-01-06 22:24

Basil wrote:

> Læste du så indlægget hvor han skriver "tunet ko" ?
> Jeg er bare helt flad af grin lol lol lol

Hehe - jaja, der er da stadig lidt humor i gruppen

/Brian

Fra : Stefan

Dato : 08-01-06 22:27

Jammen det er sgu da ikke normale dyr!

/Stef

Fra : Basil

Dato : 08-01-06 22:23

Stefan skrev d. 08-01-2006 i meddelelse
<43c18385$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

> Jammen det er sgu da ikke normale dyr!

> /Stef

Katte er endnu værre, smager sikkert også værre :oÞ
Kai

Fra : Stefan

Dato : 08-01-06 22:42

> Katte er endnu værre, smager sikkert også værre :oÞ
> Kai

UHA dont get me started! Det er fandenme...........

/Stef

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-01-06 22:46

On Sun, 08 Jan 2006 22:23:20 +0100, "Basil"
<KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote:

>Stefan skrev d. 08-01-2006 i meddelelse

>Katte er endnu værre, smager sikkert også værre :oÞ
>Kai

>--

Som den første i verdenshistorien balancere du i øjeblikket på kanten
af mit kill-filter.

Bare fordi du er rendt ind i et individ, du ikke sådan lige kan kue.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 09-01-06 00:00

On Sun, 08 Jan 2006 22:12:26 +0100, "Basil"

>Læste du så indlægget hvor han skriver "tunet ko" ?
>Jeg er bare helt flad af grin lol lol lol

Jeg plejer at kalde dem for Kødscootere.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : NJOY

Dato : 09-01-06 09:21

> Det gør det da ikke bedre! Og det er set både på skovveje og større veje.
> De mener åbenbart ikke at de skal holde sig HELT inde i højre side.
> xxxxxxxxxxxxxx

Det skal de faktisk heller ikke.. en hest skal føres som værende en
bil...
det er rent faktisk kun for at være flinke at de holder sig i højre
side...

Desuden anses, som det allerede er skrevet, en hest som værende en
flugtdyr, også selv om den skulle være trafiksikker, derfor skal din
forsikring også betale hvis der sker noget...

Derimod synes jeg langt fra at billistet er trafiksikre, I aner intet
om hvordan man opføre sig omkring flugtdyr, derfor skal det hele gå
ud over rytteren og hesten, pga jeres egen uvidenhed...

Jeg er både rytter, motorcyklist og billist, så jeg ved hvad jeg
snakker om !!!!

Fra : Broegger

Dato : 09-01-06 09:31

"NJOY" <gghy@hotmail.com> skrev

> Det skal de faktisk heller ikke.. en hest skal føres som værende en
> bil...
> det er rent faktisk kun for at være flinke at de holder sig i højre
> side...

Så burde de være så flinke at de beskytter deres dyr ved at holde heeelt
til højre.

> Desuden anses, som det allerede er skrevet, en hest som værende en
> flugtdyr, også selv om den skulle være trafiksikker, derfor skal din
> forsikring også betale hvis der sker noget...

Og sådanne Sportskøer (elsker det udtyk) burde holdes fra veje indtil de
er "trafiksikre"! Jeg tror faktisk en del hellere de vil færdes i Skoven
eller på Stranden. Men husk lige at samle op efter dyret!
For mig svarer det lidt til at have en bil der bare sætter fuldgas af sig
selv hvis der kommer en høj lyd! Og den får man næppe synet!

> Derimod synes jeg langt fra at billistet er trafiksikre, I aner intet
> om hvordan man opføre sig omkring flugtdyr, derfor skal det hele gå
> ud over rytteren og hesten, pga jeres egen uvidenhed...

Jeg ved da udemærket hvad der sker, og bruger kun hornet som den
allersidste udvej. Men hvis rytteren ikke kan tage sig sammen til at
"blinke ind til højre", så er han sgu selv ude om det!

> Jeg er både rytter, motorcyklist og billist, så jeg ved hvad jeg
> snakker om !!!!
<*fniiiis*>

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : NJOY

Dato : 09-01-06 09:23

Fra : NJOY

Dato : 10-01-06 11:33

Stefan Jacobsen skrev:

> [...]
> utilregnelig skal det ikke vade rundt på vejen og specielt ikke med en 14
> årig, mobiltelfon snakkende møg so på ryggen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ok.. dit lille barn på 4 år er ikke trafik sikker.. enten holder du
det inde ellers også må du betragte det som værende lovløst land og
jeg kan bare dytte og race som det passer mig ?!?!?!?!!

Rytter har nøjagtig lige så meget ret til at være på vejen som du
har, vi betaler sq også skat kammerat....

Kan du ikke tåle mosten må du tage konsekvenserne.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-06 12:20

>Ok.. dit lille barn på 4 år er ikke trafik sikker.. enten holder du
>det inde ellers også må du betragte det som værende lovløst land og
>jeg kan bare dytte og race som det passer mig ?!?!?!?!!

Nej det er hun ikke, hvorfor jeg altid er med når hun færdes i trafikken, så
det hun ikke udsætter sig for farlige situationer, men nu er hun også
mentalt handicappet.
Kan du se nogen steder jeg har skrevet noget om at køre race og dytter som
jeg vil??? Nej vel!

>Rytter har nøjagtig lige så meget ret til at være på vejen som du
>har, vi betaler sq også skat kammerat....

Nej i har ikke, efter min mening. Kan ske i betaler skat, men sgu ikke på
sportskoens ret til at være på vejen!

>Kan du ikke tåle mosten må du tage konsekvenserne.

Hvilke konsekvenser? At din møj krikke skider på vejen? At du rider ude midt
på vejen næste gang du ser en bil.

Stef
Der mener at sportskøer kun er for gravide og mænd der bukker sig efter
sæben.

Fra : NJOY

Dato : 10-01-06 11:36

Du kunne risikerer at inderste hest ikke er 100 % sikker, med det
resultat at du har 500 kg hest på køleren... samt et par dræbte
ryttere.....

MVH

Jon Larsen

Fra : NJOY

Dato : 10-01-06 11:42

Thomas... Du kan aldrig få en hest til at være 100 % sikker i
traffikken.. Lev med det, sådan er det bare..

Rytteren overholder bare loven, hvorfor fa.... skal vi klandres for det
???

Vil du gerne have en dræbt rytter på samvittigheden fordi, du ikke
lige kan vente 2 min ????

Sådan en uvidende arrogance kan pisse mig af.. men det har i sikkert
opdaget..

Fra : Broegger

Dato : 10-01-06 12:43

"NJOY" <gghy@hotmail.com> skrev news:1136889731.833145.95220
@g14g2000cwa.googlegroups.com:

> Thomas... Du kan aldrig få en hest til at være 100 % sikker i
> traffikken.. Lev med det, sådan er det bare..

Øhh... Det er jeg jo nok nødt til!

> Rytteren overholder bare loven, hvorfor fa.... skal vi klandres for det
> ???

Fordi i er til gene for trafikken!

> Vil du gerne have en dræbt rytter på samvittigheden fordi, du ikke
> lige kan vente 2 min ????

Næ, men jeg vil gerne have rytteren til lige at klappe bremsen på hans
sportsko og køre i pit til vi andre er kommet forbi!

> Sådan en uvidende arrogance kan pisse mig af.. men det har i sikkert
> opdaget..

Jo tak.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : NJOY

Dato : 10-01-06 13:10

> Nej i har ikke, efter min mening. Kan ske i betaler skat, men sgu ikke på
> sportskoens ret til at være på vejen!
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nej.. men nu tæller din mening ikke ret meget, ifht, lovgivningen, så
du må sådan set synes det du vil, men du må bare accepterer at
sådan er verden ikke..

> [...]
> sæben.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Du kan jo ikke styre en hest vel lille ven, så prøv lige det inden du
brokke dig over noget som helst... Du aner jo intet om hvad du udtaler
dig om, ud over du er sur over lidt fordøjet græs på vejen ( når du
køre haveaffald sviner du garanteret også helt vildt ), og af
rytterne følger lovgivningen.... er du utilfreds med det, må du jo
se om du kan ændre den, og indtil da, rider jeg alt det jeg vil på
vejen, og skulle din bil komme forbi, kan jeg ikke gøre for du får
buler i den....

Møjer din bil måske ikke miljøet til ??? Så luk måsen fætter...

Og nej.. jeg rider ikke midt på vejen, men jeg må gerne, og skal
iflg. lovgivningen faktisk gøre det...

MVH
Jon Larsen
MZ 6,0

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-06 14:10

>Du kan jo ikke styre en hest vel lille ven, så prøv lige det inden du
>brokke dig over noget som helst.

Nej og har heller ikke tænkt mig at prøve. Men det kan i Wannabe Jockeys
åbenbart heller ikke!

>.. Du aner jo intet om hvad du udtaler dig om,

Det gør du jo åbenbart heller ikke!

>ud over du er sur over lidt fordøjet græs på vejen ( når du
>køre haveaffald sviner du garanteret også helt vildt )

Nej for jeg kører ikke med haveaffald!

>og af rytterne følger lovgivningen....

Det er jo netop det der er problemet det gør i ikke!

> [...]
>rider jeg alt det jeg vil på
>vejen, og skulle din bil komme forbi, kan jeg ikke gøre for du får buler i

Hvis den får buler er det wannabe jockeys egen skyld!

>Møjer din bil måske ikke miljøet til ??? Så luk måsen fætter...

Sandsynligvis mere en sportskoen, men jeg betaler mig fra det!

>Og nej.. jeg rider ikke midt på vejen, men jeg må gerne, og skal
>iflg. lovgivningen faktisk gøre det...

Så er det da underligt du tager sådan på vej, hvis du er så dygtig!

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-06 13:14

Stefan Jacobsen wrote:

> Nej i har ikke, efter min mening. Kan ske i betaler skat, men sgu ikke på
> sportskoens ret til at være på vejen!

Færdselsloven måske ?

> [...]
> på vejen næste gang du ser en bil.
>
> Stef
> Der mener at sportskøer kun er for gravide og mænd der bukker sig efter

Mht. gravide så er heste ikke så smarte at omgåes.

Nå ja det kan jeg godt se at det ikke er så mandigt at have med heste
at gøre:

http://makeashorterlink.com/?E24B1217C
http://makeashorterlink.com/?I18B2617C

Det ser ikke ret mandligt ud, vel ?

Eller måske man sporer en vis fobi, enten for store dyr eller for
mænd der bukker sig efter
sæben ?

--

Christian
(Som har 2 heste, og trods kone og 2 børn selv bukker sig efter sæben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-06 14:18

> [...]

> Mht. gravide så er heste ikke så smarte at omgåes.

>Nå ja det kan jeg godt se at det ikke er så mandigt at have med heste

Nææ mænd i meget stramme bukser og kodrenge der er månedsvis på prærien
alene med andre mænd........

>Eller måske man sporer en vis fobi, enten for store dyr

Nope er opvokset på landet!

>eller for mænd der bukker sig efter sæben ?

Jo deeeeeeet!

/Stef

Fra : NielSV650

Dato : 20-01-06 16:33

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message

> Nææ mænd i meget stramme bukser og kodrenge der er månedsvis på prærien
> alene med andre mænd........

Heh... Apropos mandligt, så er den her heller ikke lige på min top10
http://makeashorterlink.com/?X5541308C

/ Niels

Fra : LL

Dato : 10-01-06 18:47

>http://makeashorterlink.com/?E24B1217C
>http://makeashorterlink.com/?I18B2617C

>Det ser ikke ret mandligt ud, vel ?

Link taget fra din henvisning:
http://www.vileda.com/servlet/PB/-s/ocyetln2kfs81tg3d4t1eusc6k13z5b8n/show/1002279_l14/DK_AU_VP_PeterLindholm.jpg

....og du har ret, det ser sq ikke særlig "mandligt" ud!

LL

Fra : LL

Dato : 11-01-06 18:02
Fra : Broegger

Dato : 12-01-06 09:49

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev

> --
>
> Christian
> (Som har 2 heste, og trods kone og 2 børn selv bukker sig efter sæben
> i brusekabinen, for hvem skulle ellers samle den op ??)

Hvis din kone er ordentligt opdraget kommer hun selvfølgeligt og samler
den på når du råber efter hende. Og så kan du jo passende benytte
chancen

(og så et PS. Du mangler et " " efter dine -- i signatur adskilleren.)

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-06 14:22

Stefan Jacobsen wrote:

> Nææ mænd i meget stramme bukser og kodrenge der er månedsvis på prærien
> alene med andre mænd........

Nok ikke så udbredt med kvægflytninger mere, nok mere sport.

> Nope er opvokset på landet!

Så burde du måske have lidt mere kendskab og situationsfornemmelse.
Dytter du også af mejetærskerne og traktorene ?

> Jo deeeeeeet!

Tænkte det nok.

--

Christian

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-06 14:47

>Dytter du også af mejetærskerne og traktorene ?

Ja man hilser jo på hinanden på landet, men hvis du læser tilbage har jeg på
intet tidspunkt skrevet at jeg dytter af heste, så det er for din egen
regning!

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-06 14:58

>Så burde du måske have lidt mere kendskab og situationsfornemmelse.

Og selv om man kommer fra landet behøver man ikke have elsket med en
sportsko!

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-06 15:09

Stefan Jacobsen wrote:

> Og selv om man kommer fra landet behøver man ikke have elsket med en
> sportsko!

Det har du helt ret i, og selv om man har heste behøver man ikke enten
at være (gravid) kvinde, bøsse eller dyrke dyresex
Man kunne måske endda have helt uskyldige interesser ala det som jeg
linkede til.

--

Christian

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-06 15:42

Man kunne måske endda have helt uskyldige interesser ala det som jeg
linkede til.

Lidt skægt der ikke er nogle af billederne der er på offentlig vej, makes u
wonder!

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-06 15:48

Stefan Jacobsen wrote:

> Lidt skægt der ikke er nogle af billederne der er på offentlig vej, makes u
> wonder!

Efterlyser du reining eller travløb på offentlig vej ?

--

Christian

Fra : NJOY

Dato : 10-01-06 21:10

Stefan Jacobsen skrev:

> Nej og har heller ikke tænkt mig at prøve. Men det kan i Wannabe Jockeys
> åbenbart heller ikke!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tøsedreng, er vist dig der bukker efter sæben, og bliver i den
stilling..
Vi kan skam sagtens styre vores heste.. til en hvis grad..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Det gør du jo åbenbart heller ikke!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jo !!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Det er jo netop det der er problemet det gør i ikke!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det gør de da, de er på vejen som loven kræver....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Hvis den får buler er det wannabe jockeys egen skyld!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Niks... det er din egen, sker der bilen noget, betaler din forsikring,
og når de så finder ud af at du har kørt uforsvarligt og ydermere
har brugt hornet ulovligt vil de nok have regres, og det er dyrt for
dig......
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Så er det da underligt du tager sådan på vej, hvis du er så dygtig!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Prøver bare at lære dig almindelig respekt for dyr og andre
mennesker, men du er helt tydeligt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt uden for
pædagoisk rækkevidde..

Fra : Stefan

Dato : 10-01-06 21:40

og når de så finder ud af at du har kørt uforsvarligt og ydermere
har brugt hornet ulovligt vil de nok have regres, og det er dyrt for
dig......

Vil meget gerne have vist det sted hvor der står jeg dytter og kører
uforsvarligt! Nææ bette ven rendt du nu bare ud og leg med galopgederne og
sæbedrengene! og så lad de voksne bruge vejen!

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-01-06 10:29

Broegger wrote:
> [...]
>
> Hvis din kone er ordentligt opdraget kommer hun selvfølgeligt og samler
> den på når du råber efter hende. Og så kan du jo passende benytte

Ha Ha

> (og så et PS. Du mangler et " " efter dine -- i signatur adskilleren.)

Denne ene gang ja, plejer ellers at huske det

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-01-06 10:31

LL wrote:

> Link taget fra din henvisning:
> http://www.vileda.com/servlet/PB/-s/ocyetln2kfs81tg3d4t1eusc6k13z5b8n/show/1002279_l14/DK_AU_VP_PeterLindholm.jpg...og du har ret, det ser sq ikke særlig "mandligt" ud!LL

Du har da ret der, men ellers så tror jeg ikke at det er ret udbredt
blandt homoseksuelle at have med heste at gøre. Jeg vil måske endda
gå så langt som til at mene at de sikkert er bange for dem

--

Christian