Mon også vi kan få prisnedsættelser på 90%~
Fra : BJ

Dato : 06-01-06 19:52

GM vil sælge biler ved hjælp af prisnedsættelser.

Mon det også vil gælde Europa i samme år..?

http://www.borsen.dk/650.82822

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : .J.S...

Dato : 06-01-06 20:05

> GM vil sælge biler ved hjælp af prisnedsættelser.
>
> Mon det også vil gælde Europa i samme år..?
>
> http://www.borsen.dk/650.82822

Som jeg læser det så er det en ukendt nedsættelse på 90% af alle modeller og
ikke 90% nedsættelse

Fra : BJ

Dato : 06-01-06 20:08

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Som jeg læser det så er det en ukendt nedsættelse på 90% af alle modeller
> og ikke 90% nedsættelse

Pokkers, her var jeg lige parat til at importere en af de lækre Cadillac
Coupe...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 06-01-06 23:56

> Pokkers, her var jeg lige parat til at importere en af de lækre Cadillac
> Coupe...

Måske nedsættelsen bliver på mere end 90% :)

Mvh

Emil