Så var det det...
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-06 17:20

Volvo'en er i dag blevet solgt... :-|
(Volvo V70 2,5 TDi aut. 10/98, 227.000 km)

Så må vi se, hvad den næste skal være for en...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-06 17:24

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in

> Volvo'en er i dag blevet solgt... :-|
> (Volvo V70 2,5 TDi aut. 10/98, 227.000 km)

Nej da!!!

> Så må vi se, hvad den næste skal være for en...

Er du blevet tosset??? hehe.

Var det noget med en SAAB evt? Du kender jo lidt til det elektriske på
sådan en jo

--
Martin Johansen [6000]
"SAAB - The real true snowmobile!"

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-06 18:32

Martin Johansen [6000] wrote:

> Nej da!!!

Tjo...

> Er du blevet tosset??? hehe.

Jep.

> Var det noget med en SAAB evt? Du kender jo lidt til det elektriske på
> sådan en jo

Niks.
Og jo, jeg kender det lidt for godt... :-|

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-06 18:46

> Tjo...

Det var ikke lang tid du beholdte den :)

Har du noget i sigte?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-06 19:10

Martin Johansen [6000] wrote:
> Det var ikke lang tid du beholdte den :)

Næ. Men 10 md. og 35.000 km i en bil til 1/4 mil. uden at tabe penge er godt
nok til mig.
Og da jeg er flyttet kører jeg ikke så langt længere...

> Har du noget i sigte?

Måske.

Fra : BJ

Dato : 06-01-06 19:32

meddelelse news:43beb290$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

> Måske.

Selvfølgelig har du det.

Du kan umuligt se udenom dit skrummel af en Patrol..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-01-06 19:56

Morten Fruergaard skriver:

> Og da jeg er flyttet kører jeg ikke så langt længere...

Cykler du på arbejde ?

(velkommen til østjylland

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-06 20:11

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Morten Fruergaard skriver:

> Cykler du på arbejde ?

Det finder jeg ud af på mandag...

Helt uden bil er jeg jo dog ikke.
Vi har min kones 4x4 samt en Patrol, som jeg hentede i Tyskland for 1½ md
siden.

Vi mangler dog en bil på hvide plader...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-01-06 17:33

On Fri, 6 Jan 2006 17:19:51 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Volvo'en er i dag blevet solgt... :-|
>(Volvo V70 2,5 TDi aut. 10/98, 227.000 km)
>
>Så må vi se, hvad den næste skal være for en...

>--

Sådan lidt mafia?

Du fik et tilbud du ikke kunne sige nej til?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-06 18:34

Folmer Rasmussen wrote:
> Sådan lidt mafia?
>
> Du fik et tilbud du ikke kunne sige nej til?

Nemlig.
Mine biler er altid til salg.
Ikke til en "jeg SKAL af med bilen pris", men til en fair pris for begge.
Det gælder om at køre gratis...