Kleemann K650??
Fra : Bo Velschow

Dato : 03-01-06 17:26

Hej gruppe

Var lige en tur gennem Farum i eftermiddag, og kom til at køre efter en
Mercer (S-klasse) med påskriften "Kleemann K650" på bagklappen. De var
tydeligvis på en prøvetur, da der stak en sonde/ledning ud af det ene
udstødningsrør - og på vej ned af tilkørselsrampen holdt de (desværre! - jeg
ville gerne have hørt lyden af sådan en fætter blive fyret af!) ind i
nødsporet (antagelig for at justere diverse parametre på computeren??).

Har forgæves søgt lidt på Google efter bilen - men er der nogen af jer, der
kender den??

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Møller

Dato : 03-01-06 17:53

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> wrote in message
> [...]
> nødsporet (antagelig for at justere diverse parametre på computeren??).
>
> Har forgæves søgt lidt på Google efter bilen - men er der nogen af jer,

Hvorfor kørte du ikke bare om til dem, de bor da i Farum.
KLEEMANN A/S
Rugmarken 27 B
DK 3520 Farum

Phone: +45 70 109 109
Fax: +45 70 109 108
E-mail: info@kleemann.dk

http://kleemann.dk/site

Kleemann K650 er ikke lige på deres hjemmeside, så det er nok en "one of"
specielproduktion.

Møller

Fra : Møller

Dato : 03-01-06 17:56

"Møller" <eam@.g-e-t-2-n-e-t-.dk> wrote in message

> "Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> wrote in message

u kan også søge på deres hjemmeside og få:

http://kleemann.dk/site/GlobalNavigation/SearchResult.htm?dosearch=true&orderby=date&searchwords=650&x=0&y=0

The search for '650' yielded 19 result(s).

Click the titles below to view pages that contain your search terms.

Møller

Fra : Bo Velschow

Dato : 03-01-06 20:24

"Møller" <eam@.g-e-t-2-n-e-t-.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kørte du ikke bare om til dem, de bor da i Farum.
> KLEEMANN A/S
> Rugmarken 27 B
> DK 3520 Farum
>
> Phone: +45 70 109 109
> Fax: +45 70 109 108
> E-mail: info@kleemann.dk
>
> http://kleemann.dk/site

Hehe... ja, jeg kører tit forbi dem (bor i nabobyen) - men ligefrem at rende
ind til dem bare for at spørge til en model?? Jeg ligner næppe en potentiel
køber )

> Kleemann K650 er ikke lige på deres hjemmeside, så det er nok en "one of"
> specielproduktion.

Sandsynligvis - så ret fed ud!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Jacob Ekstrøm

Dato : 04-01-06 01:44

Jeg havde engang en bekendt, som arbejdede hos Kleemann. Han havde selv en
Fiat Cinquecento. DÈT må være toppen af nederen....

/Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 18:40

"Jacob Ekstrøm" <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse
> Jeg havde engang en bekendt, som arbejdede hos Kleemann. Han havde selv en
> Fiat Cinquecento. DÈT må være toppen af nederen....

Så får deres mekanikere altså ikke ret meget i løn?

--
Tom

Fra : Møller

Dato : 04-01-06 20:50

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Jacob Ekstrøm" <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse
>
> Så får deres mekanikere altså ikke ret meget i løn?

Jo, sådan li' dagen og vejen
Cinquecento'en var en der var blevet til overs da de fyldte
reservedelskassen til en af deres biler

Møller