De koner...
Fra : Kasper Christensen

Dato : 03-01-06 17:10

Jeg står og gerne vil have en ny bil. Konen mener dog ikke det samme,
men der er familieforøgelse på vej og jeg mener vi har brug for mere plads.

Jeg har erkendt, at jeg ikke får prakket hende en Mercedes E280 CDI (St.
car) med 350.000 km) på nakken, så jeg er begyndt at se på alternativer.

Mazda 6 er et stærkt bud synes jeg.

Jeg har kigget på en Sport 2.3 med 166 hk og 5 aut. 361.640,-
Touring 2.0 med 147 hk og 5 aut. 335.166,-
       2.0 DE med 143 hk og 6 man. 373.418,-

Hvad er forskellen på Sport og Touring (Udstyr og bilen). Jeg synes ikke
Mazda selv siger det ret præcist. Har et forbrug på ca. 30k km om året,
men ved ikke om diesel kan svare sig. (Det er +40k)

Er der andre biler, som man bør kigeg efter i stedet. (Husk der skal
være megen plads)
--

Kasper Christensen
http://www.kasperc.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-01-06 18:17

"Kasper Christensen" <"news"@\"FJERN123\"kasperc.dk> skrev i en
meddelelse news:43baa1ef$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
plads.

> Mazda 6 er et stærkt bud synes jeg.
>
> Er der andre biler, som man bør kigeg efter i stedet. (Husk der skal

Se min signatur....
Derudover er der af biler med meget plads til rimelige penge f.eks. Ford
Scorpio, Opel Omega begge selvfølgelig i Stc. - der er faktisk lidt
mindre plads i V70'eren end der var i Scorpio'en vi havde før vi fik
*skærgårdstraktor*.

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Juul

Dato : 03-01-06 20:55

> Jeg står og gerne vil have en ny bil. Konen mener dog ikke det samme,
> men der er familieforøgelse på vej og jeg mener vi har brug for mere
plads.

Det er da lidt af et spring fra Merc. til Mazda... BMW 5 touring??? Nå nej -
du skal ha en Volvo som Brian skriver...

OT: Hvilken klasse gik du i på hogym? Blev selv student i 99 (3.z)

MVH Juul

Fra : Kasper Christensen

Dato : 03-01-06 22:09

Juul wrote:

> OT: Hvilken klasse gik du i på hogym? Blev selv student i 99 (3.z)
>
> MVH Juul

OT. Var HF 2.n

--

Kasper Christensen
http://www.kasperc.dk

Fra : Tom Nielsen

Dato : 03-01-06 21:18

> Er der andre biler, som man bør kigeg efter i stedet. (Husk der skal
> være megen plads)
Hvis du skal have meget plads i en st.car kunne Mitsubishi Grandis være en
mulighed.
Jeg kender den ikke, men stødte på den i min "jagt på ny bil"

- Tom

Fra : Jasper Norman

Dato : 03-01-06 23:43

> Mazda selv siger det ret præcist. Har et forbrug på ca. 30k km om året,
> men ved ikke om diesel kan svare sig. (Det er +40k)

Lidt OT... Hvorfor mener du, at du skal køre >40k om året, før diesel skal
kunne betale sig? Dette skal ikke opfattes som et "aggressivt" spørgsmål,
men eftersom jeg selv kører 30-35.000 om året, ville jeg bare lige høre, om
der er noget i div. udregninger, jeg er gået glip af

/Jasper

Fra : Tom Nielsen

Dato : 03-01-06 23:53

> Lidt OT... Hvorfor mener du, at du skal køre >40k om året, før diesel skal

Bilen koster 40.000 mere med diesel

Fra : Jasper Norman

Dato : 04-01-06 23:27

Bilen koster 40.000 mere med diesel

Arghhh!!!!

/Jasper

Fra : Brian

Dato : 05-01-06 15:11

Jasper Norman wrote:

> Bilen koster 40.000 mere med diesel
>>
> Arghhh!!!!

Og du får 40.000 ekstra når du sælger spanden igen

/Brian