Audi på skihopbakke - ret imponerende proj~
Fra : BJ

Dato : 02-01-06 23:37

Se i dk.binaer.motor efter filmen omkring Audi på Skibakke.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus G.

Dato : 03-01-06 00:24

> Se i dk.binaer.motor efter filmen omkring Audi på Skibakke.

Jeg er nok gået glip af noget, men "hvorfor"? :)

Er det til noget reklame film? Eller "bare fordi vi kan"?:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 00:44

KLIP

> Jeg er nok gået glip af noget, men "hvorfor"? :)

Det er du så..jeg kan ikke forklare dig hvorfor..

> Er det til noget reklame film? Eller "bare fordi vi kan"?:)

Det er til den nye reklamefilm.

Den første blev jo lavet for "100 år" siden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 05:22

KLIP

> Det er du så..jeg kan ikke forklare dig hvorfor..

Nu ved jeg hvorfor Klaus ... du var blot 13 somre gammel..

Se originalen i dk.binaer.motor

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 09:26

> Se i dk.binaer.motor efter filmen omkring Audi på Skibakke.

Var den ikke oppe og vende i gruppen sidste år ? eller var det forige år..
den er mindst et år gammel..

Mvh
Morten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 09:51

> Var den ikke oppe og vende i gruppen sidste år ? eller var det forige år..
> den er mindst et år gammel..

Og hvad så..?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 11:53

> Og hvad så..?
>
> /Jan W Nielsen

Siger nyhedsgruppe dig noget

Mvh
Morten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 11:56

> Siger nyhedsgruppe dig noget

Ja - men der skal ikke "hakkes" på folk, der poster noget, som nogle af os
måske har set før.

Det ville intet formål tjene overhovedet.

I øvrigt er der gennem tiden opstået mange gode snakke med udgangspunkt i
ting, der ikke er dagsaktuelle, IMO.

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 12:38

> Ja - men der skal ikke "hakkes" på folk, der poster noget, som nogle af os
> måske har set før.

nej men man kunne jo gode lige se på oprindelsen af det man poster !

Mvh
Morten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 13:05

> nej men man kunne jo gode lige se på oprindelsen af det man poster !

Det kommer ikke nødvendigvis sagen ved - ting der er lavet for 1 år siden -
eller 100 år siden - kan sagtens have en aktualitet her i gruppen.

Eksempelvis handler videoen her jo blandt andet om 4WD og sne - noget jeg
godt ville have haft i den forgangne uge.

I øvrigt hedder det jo også usenet.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-01-06 12:30

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - men der skal ikke "hakkes" på folk, der poster noget, som nogle af os
> måske har set før.

Har du ikke nævnt det før?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 13:05

> Har du ikke nævnt det før?

Jo - men tilsyneladende ikke tydeligt nok.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 15:03

> Jo - men tilsyneladende ikke tydeligt nok.

gad vide om det er fordi du ikke bestemmer en disse her... tænke tænke...
nårh jo, du har ikke en sk.. at skulle ha sagt ))

/Juel

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 18:58

> gad vide om det er fordi du ikke bestemmer en disse her... tænke tænke...
> nårh jo, du har ikke en sk.. at skulle ha sagt ))

Jeg har nøjagtig lige så meget at skulle have sagt som dig og alle andre.

Og når du - som i dag - er forkert på den, så forbeholder jeg mig retten til
at fortælle dig det.

Hvis jeg skulle tage fejl - så ser jeg gerne henvisning til bestemmelse for
de danske nyhedsgrupper, der støtter din holdning.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 03-01-06 22:00

Jan W Nielsen wrote:

> Hvis jeg skulle tage fejl - så ser jeg gerne henvisning til
> bestemmelse for de danske nyhedsgrupper, der støtter din holdning.

Godt nok er du en livlig debattør der kan fare i blækhuset over
så godt som alt. Men mener du, at der ligefrem skal foreligge
et stykke tekst, om at du kan tage fejl i din gøren og laden i de danske
nyhedsgrupper ?

Eller er det mig der har misforstået det citerede...

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-01-06 07:22

> Godt nok er du en livlig debattør, der kan fare i blækhuset over
> så godt som alt.

*ROFL*

Synes du det.?

(Det er da ikke mig, der farer i blækhuset her.)

> Men mener du, at der ligefrem skal foreligge
> et stykke tekst, om at du kan tage fejl i din gøren og laden i de danske
> nyhedsgrupper ?

Jeg mener, at Morten må kunne finde noget tekst, der støtter hans opfattelse
af, at man ikke skal/må poste emner, der ikke er nærmest dagsaktuelle, når
Morten samtidig "hakker" på folk, der poster ting, der måske ikke er nærmest
dagsaktuelle.

Personligt mener jeg klart, at der er tale om en misforståelse fra Mortens
side - hvad mener du selv..?

http://usenet.dk/

/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 04-01-06 16:47

Jan W Nielsen wrote:

> Personligt mener jeg klart, at der er tale om en misforståelse fra
> Mortens side - hvad mener du selv..?

Jeg er sådan set enig, ingen af jer har mere at skulle have sagt end
den anden. At jeg så heller ikke har en skid at skulle have sagt,
er en grov fejl.

"Skulle have sagt" lyder egentlig fjollet...

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-01-06 16:57

> Jeg er sådan set enig, ingen af jer har mere at skulle have sagt end
> den anden.

Jo, jeg har lidt mere at skulle have sagt.. ))

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 04-01-06 17:01

KLIP

> Jo, jeg har lidt mere at skulle have sagt.. ))

Om ikke andet, så konsekvent det sidste ord..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 04-01-06 18:56

BJ wrote:

> Om ikke andet, så konsekvent det sidste ord..:)

Haha, ja - det sidste ord = en lille sejr i debatten

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-01-06 20:55

> Haha, ja - det sidste ord = en lille sejr i debatten

NÆM' li, ja..

(Så lykkes det igen - oven i købet med de TO sidste ord)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 04-01-06 21:10

Jan W Nielsen wrote:

> (Så lykkes det igen - oven i købet med de TO sidste ord)

Det skal du nu ikke være helt sikker på, endnu.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-01-06 21:29

> Det skal du nu ikke være helt sikker på, endnu.

Pis..!!

--
/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 04-01-06 21:43

Jan W Nielsen wrote:

> Pis..!!

Det hedder tis... kammertonen, tak!

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-01-06 21:53

> Det hedder tis... kammertonen, tak!

Naturligvis..

(Stadig det sidste ord)

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-01-06 22:00

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>(Stadig det sidste ord)

Drømmerier ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-01-06 21:53

"Brian" <ellers@tak.du> skrev :

>Det hedder tis... kammertonen, tak!

Urin du -

Pis og papir er afskaffet, nu hedder det urin & gamle aviser

,)

Fra : Peter Weis

Dato : 05-01-06 20:40

Jan W Nielsen wrote:

> Pis..!!

Var det et ord eller en rislende lyd?

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-01-06 21:31

> Var det et ord eller en rislende lyd?

Det var da ord.

--
/Jan W Nielsen

Fra : KASO

Dato : 06-01-06 07:58

> Det var da ord.

Men ikke det sidste

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-01-06 08:41

> Men ikke det sidste

Men det nærmer sig.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 06-01-06 22:06

Jan W Nielsen wrote:

> Men det nærmer sig.

Jaeh ...

mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 06-01-06 22:29

Jan W Nielsen wrote:

> Men det nærmer sig.

Lad os holde en smiley fest

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-01-06 23:50

> Lad os holde en smiley fest

NÆM' li, ja.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 05-01-06 21:52

Jan W Nielsen wrote:

> Det var da ord.

Og så alligevel ikke det sidste.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-01-06 23:49

> Og så alligevel ikke det sidste.

Og så alligevel.

I øvrigt - ville du anbefale en ny Megane - eller en lettere brugt Laguna..?

/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 07-01-06 09:32

Jan W Nielsen wrote:

> Og så alligevel.

Tror du?

> I øvrigt - ville du anbefale en ny Megane - eller en lettere brugt Laguna..?

Jeg kender dem ikke godt nok til at kaste mig ud i en anbefaling.

Vi kørte for to år siden rundt i en Laguna DCI i Sydfrankrig, og den
kørte dejligt, som du også selv har rapporteret.
Men datteren blev køresyg selv ved moderat bjergkørsel, hvilket hun ikke
gør i vores Picasso. Måske fordi man sidder lavt i forhold til
vinduerne, ligesom i en gammel Amazon, sådan lidt kanontårns-agtigt.
Så jeg ville ikke turde købe den, så længe hun er hjemmeboende.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-01-06 11:21

> [...]
> vinduerne, ligesom i en gammel Amazon, sådan lidt kanontårns-agtigt.
> Så jeg ville ikke turde købe den, så længe hun er hjemmeboende.

Ok, tak..

Vender tilbage, hvis jeg kommer videre i de overvejelser.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 07-01-06 17:22

Jan W Nielsen wrote:

> Vender tilbage, hvis jeg kommer videre i de overvejelser.

Og sådan troede du at du kunne aflede "quest'en efter det sidste ord"?

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-01-06 19:00

> Og sådan troede du at du kunne aflede "quest'en efter det sidste ord"?

Ja, da. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 07-01-06 19:48

Jan W Nielsen wrote:

> Ja, da. )

men, men, men ...

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-01-06 20:20

> men, men, men ...

The words keep comming..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-01-06 22:57

> The words keep comming..

....and commin' ...

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-01-06 22:58

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>...and commin' ...

They do, indeed ;)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-01-06 23:15

> They do, indeed ;)

OOoohh, yeahh...

/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-01-06 23:19

On Sat, 7 Jan 2006 23:15:13 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>OOoohh, yeahh...

>--

Ja, det er godt at solen ikke skinner, for så var I blevet solskoldede
på tungen - kællinger. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-01-06 23:24

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>OOoohh, yeahh...

Famous last words ?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-01-06 01:59

> Famous last words ?

Not even close..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 08-01-06 17:18

Jan W Nielsen wrote:

> Not even close..

and now for something completely identical ...

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-01-06 19:02

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>and now for something completely identical ...

Ahhh - we haven't forgotten our friend Monty ?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-01-06 09:31

> Ahhh - we haven't forgotten our friend Monty ?

Python..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-01-06 11:00

>Python..?

Jep

"and now for something completely identical ...

er en ret typisk "monty"

Fra : Peter Weis

Dato : 09-01-06 18:09

jan@stevns.net wrote:

> "and now for something completely identical ...
>
> er en ret typisk "monty"

No, that's different

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-01-06 19:05

> No, that's different

Ok.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 09-01-06 21:33

Jan W Nielsen wrote:

> Ok.

it's spam ...

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-01-06 21:53

> it's spam ...

Ahh - det synes jeg nu ikke.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 09-01-06 22:01

Jan W Nielsen wrote:

> Ahh - det synes jeg nu ikke.

Når det kommer fra dig, er det!

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-01-06 22:07

> Når det kommer fra dig, er det!

Bestemt ikke..!!

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 09-01-06 22:30

Jan W Nielsen wrote:

> Ahh - det synes jeg nu ikke.

.... spam and spam.

Du må til at studere klassikerne.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-01-06 23:48

> Du må til at studere klassikerne.

Ok, så - jeg indrømmer..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 10-01-06 20:43

Jan W Nielsen wrote:

> Ok, så - jeg indrømmer..

Det må føres til notat.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-01-06 22:49

> Det må føres til notat.

Det er så i orden.

/Jan W Nielsen )

Fra : Peter Weis

Dato : 11-01-06 18:54

Jan W Nielsen wrote:

> Det er så i orden.

Du er da ved at være helt medgørlig.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-01-06 19:45

> Du er da ved at være helt medgørlig.

Helt enig. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 11-01-06 23:01

Jan W Nielsen wrote:

> Helt enig. )

Bare du bliver ved med det.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-01-06 20:51

> Bare du bliver ved med det.

Det gør jeg - naturligvis..

)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 12-01-06 21:22

Jan W Nielsen wrote:

> Det gør jeg - naturligvis..

Hvad skal vi så diskutere?

mvh
Peter

Fra : Brian

Dato : 12-01-06 21:45

Peter Weis wrote:

> Hvad skal vi så diskutere?

Hvilken ny hobby i burde finde ?

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-01-06 22:15

> Hvilken ny hobby i burde finde ?

NÆM' li. ja.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 13-01-06 17:46

Jan W Nielsen wrote:

> NÆM' li. ja.

Enig.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-01-06 18:30

> Enig.

Godt.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 13-01-06 21:31

Jan W Nielsen wrote:

> Godt.

Nemlig!

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-01-06 22:10

> Nemlig!

Tak - og selv tak.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 12:15

Jan W Nielsen wrote:

> Tak - og selv tak.

Ingen årsag.

mvh
Peter

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 12:14

Jan W Nielsen wrote:

> Godt.

Nemlig!

mvh
Peter

Fra : John Sahl

Dato : 15-01-06 13:23

Peter Weis wrote:

> Nemlig!

Inden vi andre brækker os, så dyrk lige jeres lille fetish på mere
private former

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-01-06 14:11

> Inden vi andre brækker os, så dyrk lige jeres lille fetish på mere private
> former

Ok, så. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-01-06 14:11

> Ingen årsag.

Glad for, vi blev enige om det i det mindste.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 16:34

John Sahl wrote:

> Inden vi andre brækker os, så dyrk lige jeres lille fetish på mere
> private former

Ahh, der er vel ingen risiko for at det går ud over mit tastatur

mvh
Peter

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 16:33

Jan W Nielsen wrote:

> Glad for, vi blev enige om det i det mindste.

Så godt kan tingene udvikle sig.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-01-06 17:30

> Så godt kan tingene udvikle sig.

Jep.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 18:05

Jan W Nielsen wrote:

> Jep.

.... når man har en fetish.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-01-06 19:08

?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 21:45

Jan W Nielsen wrote:

> ?

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-01-06 23:11

Fra : Peter Weis

Dato : 16-01-06 18:25

Jan W Nielsen wrote:

> Ok.

Sådan.

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 19:11

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Sådan.
>
> mvh
> Peter

..

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 16-01-06 22:27

> Sådan.

Sådan hvad..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 17-01-06 15:53

Jan W Nielsen wrote:

> Sådan hvad..?

Som OK !

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-01-06 19:16

> Som OK !

Ok.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 17-01-06 21:52

Jan W Nielsen wrote:

> Ok.

Lad os bare være enige om det.

..

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-01-06 22:23

> Lad os bare være enige om det.

Ok.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 18-01-06 20:52

Jan W Nielsen wrote:

> Ok.

Godt.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-01-06 22:28

> Godt.

Jep.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 20-01-06 17:52

Jan W Nielsen wrote:

> Jep.

Søren og Mette.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-01-06 22:18

?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 21-01-06 19:56

Jan W Nielsen wrote:

> ?

Mine danskbøger i første klasse: "Søren og Mette" samt "Søren og Mette
og lille Jep".

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-01-06 21:39

> Mine danskbøger i første klasse: "Søren og Mette" samt "Søren og Mette
> og lille Jep".

Ok.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 22-01-06 15:16

Jan W Nielsen wrote:

> Ok.

Sure!

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-01-06 23:01

> Sure!

Jep.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 24-01-06 20:37

Jan W Nielsen wrote:

> Jep.

Enig!

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-01-06 23:04

> Enig!

Endelig.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 30-01-06 21:21

Jan W Nielsen wrote:

> Endelig.

Sådan har det nu været siden du gav mig ret ;-9

mvh
peter

Fra : Anders

Dato : 03-01-06 15:01

"Juel" <him> wrote in message

> Siger nyhedsgruppe dig noget
>
> Mvh
> Morten

Ja, nyhedgruppe er en dansk af Usenet....

Anders

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 03-01-06 19:23

Juel skrev:

> Siger nyhedsgruppe dig noget

Den fejlagtige danske oversættelse skal du ikke hænge dig for meget i.
Det hedder usenet og har altså ikke nødvendigvis noget med nyheder at
gøre. Dem kan du læse på http://www.jp.dk/ o.lign. steder.

Mvh
Claus

Fra : Henrik B.

Dato : 04-01-06 10:13

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

> Siger nyhedsgruppe dig noget

M.a.o. skal ALLE spørgsmål omkring bremser, olie, biler, tafik m.m. IKKE
besvares, for de ér jo blevet besvaret én zillion gange før...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Broegger

Dato : 04-01-06 10:20

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev

> M.a.o. skal ALLE spørgsmål omkring bremser, olie, biler, tafik m.m.
> IKKE besvares, for de ér jo blevet besvaret én zillion gange før...

Det er jeg ikke sikker på. Jeg har da ikke set spørgsmål om tafik før

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 13:19

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

KLIP

> Var den ikke oppe og vende i gruppen sidste år ? eller var det forige år..
> den er mindst et år gammel..

Jow da. Det har indlæg fra dig også.

Du er ´bestemt heller ingen nyhed..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 15:04

> Du er ´bestemt heller ingen nyhed..

hehe kunne være vi skulle lukke grupperne så

Mvh
Morten

Fra : Brian

Dato : 03-01-06 15:24

Juel wrote:

> hehe kunne være vi skulle lukke grupperne så

Hvordan skal alle kværulanterne så komme af med frustrationerne

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 15:30

> Hvordan skal alle kværulanterne så komme af med frustrationerne

BT og EB's brokke sider ??

Så røg vi vist OT..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 18:21

> Se i dk.binaer.motor efter filmen omkring Audi på Skibakke.

Og hvad med os som gerne vil se med men ikke har adgang til de binære
grupper ?

Mvh. Allan

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 19:51

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og hvad med os som gerne vil se med men ikke har adgang til de binære
> grupper ?

Her er en hjælpende nyhed..... http://www.audi.no

Nu håber jeg blot, du har en passende medieafspiller installeret..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~