OT: Godt nytår + film
Fra : Anders Sørensen

Dato : 31-12-05 17:07

Hej alle

I ønskes et godt nytår.

For at det ikke skal være helt OT får I lige et link til en film som
jeg har efterlyst længe, bl.a. i dk.binaer.motor:

http://video.google.com/videoplay?docid=2851488008488190547&q=ferrari+paris

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 01-01-06 11:23

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:avadr1pvi809bbt1jl8i5lm697cs39ng13@4ax.com...
> [...]
>
> For at det ikke skal være helt OT får I lige et link til en film som
> jeg har efterlyst længe, bl.a. i dk.binaer.motor:

Hvis Ghostrider er sindsyg, hvad fanden er ham her så???

Nå men godt nytår herfra også.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-01-06 12:01

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis Ghostrider er sindsyg, hvad fanden er ham her så???

Den har været bragt, og var resultat i en laaaaang tråd om den er rigtig el.
fake. Alt blev vurderet; klippene, lyden, gearskift, om en Ferrari sætter
sig i fjedrene på den måde etc. etc. .

> Nå men godt nytår herfra også.
Jeps, oss herfra .

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-01-06 12:33

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Den har været bragt, og var resultat i en laaaaang tråd om den er rigtig
> el. fake. Alt blev vurderet; klippene, lyden, gearskift, om en Ferrari
> sætter sig i fjedrene på den måde etc. etc. .

Der _kan_ da ikke være tvivl om at det er totalt fake ! Jeg mener da han
drøner nedad mod den store rundkørsel og buen, er han jo i max gear og
omdrejninger, dvs han burde vel køre mindst 220km/t men dvs de andre biler
så kører omkring 150, han indhenter dem jo ikke vildt hurtigt.

Totalt fake siger jeg. Der burde ikke være den store diskution omkring det.

Mvh
Jacob

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-01-06 12:44

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Totalt fake siger jeg. Der burde ikke være den store diskution omkring
> det.

Hi-hi, here we go again . Jeg mener nogen, "jeg stod af" ;), fik
debatteret sig frem til, at det var lavet med en MB. som instruktøren ejede
på pgl. tidspunkt, og lyden var fake.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-01-06 13:08

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

> Hi-hi, here we go again . Jeg mener nogen, "jeg stod af" ;), fik
> debatteret sig frem til, at det var lavet med en MB. som instruktøren
> ejede på pgl. tidspunkt, og lyden var fake.

Jeps, lyden er helt klart lagt på bagefter, ingen tvivl om det, hvad han så
kører i det ved jeg ikke, men en Ferrari, det er det ikke :)

Jacob

Fra : alexbo

Dato : 01-01-06 17:05

"Jørgen M. Rasmussen" skrev

> Hi-hi, here we go again .

Ja det er den samme uendelige historie som månelandingerne, der er også en
masse der kan bevise at det er fake, skyggerne, flagene ja stort set det
hele er forkert, man kan oven i købet i baggrunden skimte nogle lastbiler på
highvayen et eller andet sted i Nevadaørkenen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Armand

Dato : 01-01-06 15:10

Jacob Rungwald wrote:
> [...]
> så kører omkring 150, han indhenter dem jo ikke vildt hurtigt.
>
> Totalt fake siger jeg. Der burde ikke være den store diskution omkring det.

Jeg bifalder!

Hvorfor skulle man ligge og pumpe med topomdrejninger hvis der var et
gear mere at bruge af, og dén taxa der overhales på strækningen inden
triumfbuen ovrhales IKKE af en Ferrari med topomdrejninger i topgear :-|

Fake'n er tilige lavet af en novice uden egen køreerfaring andet end fra
dit race-spil som lyden må være rippet fra: Ankommende til rundkørslen
omkring Triumfbuen lægges der ind i rundkørslen fra topspeed uden at
geare ned (endsige at ændre omdrejninger) hvorimod der lige skal et par
voldsomme nedgearinger til midtvejs rundt og før der køres ud af
rundkørslen :-|

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 01-01-06 16:10

> Jeg bifalder!

Det ved jeg nu ikke om jeg gør. Hvis lyden er lagt på senere, synes jeg nu
det er meget godt lavet.(når man tænker på hvad man fx kan opleve i diverse
film af sjusk) bemærk især ændringen af lyden når han passere snæve gader og
kører under diverse buer. Men vi kan da sagtens være enige om at
hastigheden ikke er vanvittig høj. Med et kort over paris og en lineal,
(1,2 km, 40 sekunder) samt stopur får jeg ca. en 100 km/t i snit fra første
rundkørsel til Triumfbuen.

ps. Hvis lyden kommer fra et spil, så fortæl lige titlen straks, for så
skal der investeres

Mvh

Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-01-06 16:52

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

bemærk især ændringen af lyden når han passere snæve gader og
> kører under diverse buer.

Det kan sagtens laves med en mixer, og en hurtig finger på knapperne. Jeg
har lavet det stunt, med en plæneklipper, til lokalTv. .

Fra : Bo Velschow

Dato : 01-01-06 13:51

> "Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
> meddelelse news:avadr1pvi809bbt1jl8i5lm697cs39ng13@4ax.com...

> Hvis Ghostrider er sindsyg, hvad fanden er ham her så???

"Syg i roen" dækker vist heller ikke helt...

> Nå men godt nytår herfra også.

I lige måde - og kør forsigtigt derude!

--
Venlig hilsen