brugt 4x4 på hvide plader
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-12-05 15:48

Hvad kan man få for under 200.000 kr. og som ikke koster 12.000 kr. i
vægtafgift?
Kender selvfølgelig
Nissan Patrol
Mitsubishi Pajero
Jeep (Grand) Cherokee.

Hvilke glemmer jeg?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-05 15:57

meddelelse news:43b69a0c$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad kan man få for under 200.000 kr. og som ikke koster 12.000 kr. i
> vægtafgift?
> Kender selvfølgelig
> Nissan Patrol
> Mitsubishi Pajero
> Jeep (Grand) Cherokee.
>
> Hvilke glemmer jeg?

Er det nypris der er tale om?

Hvordan er det med Range Rover og Land Rover?

Hvordan med en godt brugt Mercedes?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-12-05 16:08

Uffe Bærentsen wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:43b69a0c$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Er det nypris der er tale om?

Niks. Så var svaret: LADA NIVA...

> Hvordan er det med Range Rover og Land Rover?

Der kan man finde nogen V8'ër...

> Hvordan med en godt brugt Mercedes?

For dyre.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-05 20:51

meddelelse news:43b69ed7$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Niks. Så var svaret: LADA NIVA...

Som ikke er nogen dårlig vogn.
Mærket har et dårligt ry, men hvad,
de kan jo køre i Sibirien, så hvorfor ikke også i DK-land?

Komfort?
Slå det op i en fremmedordbog

> Der kan man finde nogen V8'ër...

Ikke der værste legetøj.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-01-06 20:56

meddelelse news:43b69ed7$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Niks. Så var svaret: LADA NIVA...

> Der kan man finde nogen V8'ër...

> For dyre.
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler
Hej
Søg på Bilbasen
Busser-landrover-diesel=4stk.

Per

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-01-06 21:16

Per Rasmussen wrote:
> Hej
> Søg på Bilbasen
> Busser-landrover-diesel=4stk.

Ingen bus kort...

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-01-06 21:24

meddelelse news:43b8388d$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
Tror ellers det vil være billigere at anskaffe, end købe en tilsvarende bil
på hvide plader til > 9 personer. tænk også på At besparelsen allene på
vægtafgift kan betale pappet i løbet af 2-3 år.
Per

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-01-06 21:48

Per Rasmussen wrote:
> Tror ellers det vil være billigere at anskaffe, end købe en
> tilsvarende bil på hvide plader til > 9 personer. tænk også på At
> besparelsen allene på vægtafgift kan betale pappet i løbet af 2-3 år.

2 x bus kørekort med trailer...

Og er der ikke specielle regler de først år man har det.
Noget med maks. 50 km væk hjemmefra...?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-01-06 21:53

Morten Fruergaard wrote:

> 2 x bus kørekort med trailer...

= ca. 50.000 kr.

http://debat.jubii.dk/showthread.php?threadid=202141

Fra : Per Rasmussen

Dato : 03-01-06 09:29

meddelelse news:43b84134$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
jeg kender ikke alle de nye regler. Mit "store kørekort er fra før Ruder
Konge var Knægt. Hvordan mon det i øvrigt vil gå hvis jeg bliver sluppet ud
på vejene med 40 tons Volvo.

--
Venlig Hilsen
Per Rasmussen