Hvad skal man så bruge til at starte med?
Fra : Broegger

Dato : 31-12-05 11:07

Godt Nytår!

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3022&n=10

Hvis det er til at beskytte øjnene med, så vil jeg nødigt vide hvad man
skal bruge til starthjælp til bilen

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Kim S

Dato : 31-12-05 12:06

"Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse
> Godt Nytår!
>
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3022&n=10
>
> Hvis det er til at beskytte øjnene med, så vil jeg nødigt vide hvad man
> skal bruge til starthjælp til bilen

LOL....

Mvh, Kim

Fra : Rune Larsen

Dato : 31-12-05 12:27

Broegger wrote:
> Godt Nytår!
>
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3022&n=10

Lige i øjet, hehe.

Godt nytår til alle bilinteresserede skribenter og lure-læsere!

Mvh Rune Larsen
Honda Civic 1.5 3-stage VTEC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-05 15:39

> [...]

> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3022&n=10
>
> Hvis det er til at beskytte øjnene med, så vil jeg nødigt vide hvad man

Hvis du bruger den, når du fyrer krudt af, så kommer du garanteret på
skadestuen

> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Hvis der er en der har hevet dig op, da du var på vej under for 3. gang.
Så tror jeg det kan antages at vedkommende ikke kan svømme

Been there, got the t-shirt......
and still I can't swim.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-01-06 02:38

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev

> Hvis du bruger den, når du fyrer krudt af, så kommer du garanteret på
> skadestuen

Det passer ikke. I så fald ville det være den første vare fra HN der virker.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-01-06 09:43

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev :

>Det passer ikke. I så fald ville det være den første vare fra HN der virker.

Det er ikke helt korrekt - noget virker

http://www.dkfritidbil.dk/arkivet/bromandens_bil/clausb7.jpg
--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-01-06 20:08

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Det er ikke helt korrekt - noget virker
>
> http://www.dkfritidbil.dk/arkivet/bromandens_bil/clausb7.jpg

Kan tilslutte mig at nævnte vare virker!
Er afprøvet på Sierra DOHC motor, med positivt resultat.